Hop til indhold
denunge

Freudenhaus, Dortmund

Recommended Posts

Fik første mulighed for at prøve dette sted. Nåede desværre ikke at kigge forbi med det gamle koncept, så har ikke noget sammenlignings grundlag der.

www.freudenhaus.de

Stedet ligger diskret i et industrikvarter (ikke at din danske nabo lige kigger forbi - formentlig ;-) )

Kommer til huset som er pænt og flot både indvendigt og udvendigt. Bliver modtaget i receptionen og får udleveret badekåbe og sandaler, og betaler de 40 euro i entre.

Klæder om og går ind i baren, hvor pigerne sidder. Det er yderst passive og snakker kun med sig selv - ikke noget opsøgende overhovedet.

De har et par store fladskærme, hvor priserne for pigerne og deres individuelle ydelser står, mens der kører billeder af pigerne på skærmen ved siden af.

Efter lige at have set pigerne lidt an, vælger jeg en quickie med Anna. Kommer ind på rum, og hun er en sød pige, men man kan godt mærke at det er noget der skal overstås. Men hun giver fint blow med kondom og ender i en omgang doggy. Kanonen bliver affyret og tak for denne gang.

Der var pænt med mænd den aften, så der var rift om pigerne. Der var vel 12-15 piger på arbejde den aften, men lidt svært at holde styr på, da der var konstant aktivitet i rummene og de tager bad og rygepauser osv osv.

Nå, endelig blev Anni klar, som var lidt i min smag. På værelse med hende - og hun skulle bare have tiden til at gå. Total mangel på indlevelse, sut sut, fuck fuck, færdig - næste.

Men havde allerede på forhånd bestemt mig for at det kun skulle være 2 i denne omgang, så klædte mig på igen og så var det besøg færdig.

Prismæssigt kom jeg af med 40 euro entre, 30 euro for første quickie og 20 euro for den anden (pigerne bestemmer selv priserne). Så det var en billig aften for 2 ture i høet.

Kommer jeg tilbage - muligvis. Det er jo super ordnede forhold og pæne, rene omgivelser. Men at køre de 500km fra Padborg grænsen for at komme til Dortmund... så skal man dælme have mange omgange med pigerne, for at det kan opveje at bare smutte til Flensburg, og evt P-Club hvor der også er Sauna m.v. eller en af de andre steder i byen, hvor det bare er ren sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...