Hop til indhold

Tæller

Featured Replies

Skrevet

Var det ikke forholdsvis enkelt at indsætte en funktion, der indsætter et indlægs nummer i en given tråd?

Alt andet lige ville det lette, når man søger et bestemt indlæg, hvis man bare skal huske, at det er nummer 33 i tråden!

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

@Maya Kathrine

Er det en tilfældighed, at jeg tilsyneladende aldrig får svar på mine spørgsmål her, eller.......?

Skrevet
Onslow skrev, for 41 minutter siden:

@Maya Kathrine

Er det en tilfældighed, at jeg tilsyneladende aldrig får svar på mine spørgsmål her, eller.......?

Jeg kan kun sige at det kan lade sig gøre, men om det skal på listen er en politisk beslutning, som ligger et andet sted.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Jeg kan kun sige at det kan lade sig gøre, men om det skal på listen er en politisk beslutning, som ligger et andet sted.

Tak for svaret, men jeg var af den opfattelse, at feedback var til for at få feedback og så forholde sig til det. :) 

Skrevet
Onslow skrev, Lige nu:

Tak for svaret, men jeg var af den opfattelse, at feedback var til for at få feedback og så forholde sig til det. :) 

Selvom vi ikke umiddelbart reagerer, betyder det ikke at vi er ligeglade. Alt vil på et tidspunkt blive reageret på.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

Selvom vi ikke umiddelbart reagerer, betyder det ikke at vi er ligeglade. Alt vil på et tidspunkt blive reageret på.

Godt ord igen, selv om jeg ikke har opfattet det på den måde. ;) 

• 4 weeks later...
Skrevet

Onslow, indtil videre kan du klikke på "del dette indlæg" og bookmarke den url du får dér. Den linker direkte på det indlæg. Dit sidste indlæg her i tråden har nummer 678776. Ikke at det som sådan kan bruges til meget andet end et direkte link.

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.