Hop til indhold
Onslow

Tæller

Recommended Posts

Var det ikke forholdsvis enkelt at indsætte en funktion, der indsætter et indlægs nummer i en given tråd?

Alt andet lige ville det lette, når man søger et bestemt indlæg, hvis man bare skal huske, at det er nummer 33 i tråden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Onslow skrev, for 41 minutter siden:

@Maya Kathrine

Er det en tilfældighed, at jeg tilsyneladende aldrig får svar på mine spørgsmål her, eller.......?

Jeg kan kun sige at det kan lade sig gøre, men om det skal på listen er en politisk beslutning, som ligger et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Jeg kan kun sige at det kan lade sig gøre, men om det skal på listen er en politisk beslutning, som ligger et andet sted.

Tak for svaret, men jeg var af den opfattelse, at feedback var til for at få feedback og så forholde sig til det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Onslow skrev, Lige nu:

Tak for svaret, men jeg var af den opfattelse, at feedback var til for at få feedback og så forholde sig til det. :) 

Selvom vi ikke umiddelbart reagerer, betyder det ikke at vi er ligeglade. Alt vil på et tidspunkt blive reageret på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

Selvom vi ikke umiddelbart reagerer, betyder det ikke at vi er ligeglade. Alt vil på et tidspunkt blive reageret på.

Godt ord igen, selv om jeg ikke har opfattet det på den måde. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, indtil videre kan du klikke på "del dette indlæg" og bookmarke den url du får dér. Den linker direkte på det indlæg. Dit sidste indlæg her i tråden har nummer 678776. Ikke at det som sådan kan bruges til meget andet end et direkte link.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...