Falsterfyr69 9 Skrevet 24. September, 2017 Hej vil høre og der er nogen erfaring med denne pige/fyr i Klarskov ved Vordingborg . har set på EB - sexnews69 en ny som lige er startet der for nylig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. September, 2017 Falsterfyr69 skrev, for 7 minutter siden: Hej vil høre og der er nogen erfaring med denne pige/fyr i Klarskov ved Vordingborg . har set på EB - sexnews69 en ny som lige er startet der for nylig har set anden tråd fra da hun var i jylland kan ikke lige finde den men udelukkende negativt skriv om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Falsterfyr69 9 Skrevet 24. September, 2017 Øv da også .Ville rigtig gerne prøve sådan en bandit , har sgu aldrig prøvet og hun ser da godt ud og temmelig femenin synes jeg. Men hvis du finder tråden kan du så linke den . vh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. September, 2017 Falsterfyr69 skrev, for 32 minutter siden: Øv da også .Ville rigtig gerne prøve sådan en bandit , har sgu aldrig prøvet og hun ser da godt ud og temmelig femenin synes jeg. Men hvis du finder tråden kan du så linke den . vh https://www.eroguide.dk/forum/topic/21343-trans-amor-dominans-valby/?tab=comments#comment-161147 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Falsterfyr69 9 Skrevet 25. September, 2017 sweetstone skrev, for 12 timer siden: https://www.eroguide.dk/forum/topic/21343-trans-amor-dominans-valby/?tab=comments#comment-161147 Hej og tak for link . kan godt se at det er lidt spild af penge men anmeldelsen er fra maj 2014 så hvor stor er chancen for at det er samme tøs tror du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 25. September, 2017 Falsterfyr69 skrev, for 8 timer siden: Hej og tak for link . kan godt se at det er lidt spild af penge men anmeldelsen er fra maj 2014 så hvor stor er chancen for at det er samme tøs tror du. 2014 -så skal jeg ikke kloge mig om det godt eller skidt men en sydamerikansk -der har åbent 24-7 så tar jeg ikke chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg