Hop til indhold
Guest Brøndby

Dokkun Thai Glostrup : S U P E R !

Recommended Posts

Guest Brøndby

Jeg har været der før, og det har været ok, hvilket også er grunden til at valget faldt på dem igen . 

Lad mig bare afsløre at denne gang var det ikke bare godt, det var intet mindre end fremragende !!!

Massagen blev foretaget af en ca. 40 årig sød dansktalende massør med gode former der kaldte sig June, ikke ung, men tydeligvis erfaren og meget serviceminded og forstående over for mit behov . 

Bestilte sportsmassage, som består af 15 minutter i sauna, 60 minutters massage, og 30 minutter i spa, til bare 650 kroner, det er intet mindre end et supertilbud .

Jeg er ikke så begejstret for sanua, men man kan bruge tiden til mentalt at varme op til massagen . 

Massagen var grundig, måske en kende for grundig for jeg blev virkelig æltet igennem på den hårde måde, men alligevel rigtig god . 

Jeg måtte betale lidt ekstra for en gang "happy ending" , men oplevelsen var alligevel alle pengene værd . 

Så fik jeg en tur i deres spa bad, og det er virkelig wellness for kroppen, og dermed får hele seancen en touch af luksus. Jeg fik oven i købet en omgang dejlig skulder og nakkemassage mens jeg sad i badekarret . 

Ulempen ved Dokkun er helt sikkert at når man klæder sig af i massagerummet i den ene ende af huset, og skal gå halvnøgen ned igennem hele klinikken ( der mest af alt ligner, og sikkert engang har været en ret fornem administrationsbygning ) for at komme i saunaen, derefter skal man tilbage til massagerummet, stadig halvnøgen, fordi deres store indgangsparti i glas, hvor man kan risikere at møde andre kunder på vej ind i klinikken . Når saunaen er overstået skal man, stadig halvnøgen,  tilbage til massagerummet, og når det er overstået skal man tilbage igen for at komme i spa bad - måske det havde været smartere at indrette et par massagerum tættere på deres spa bad ? 

Desuden, og det gælder ikke kun Dokkun Thaimassage, så finder jeg det total "Turn Off" at pigerne foretager massagen i deres private påklædning: Jeg kunne godt tænke mig at pigerne var iført en eller anden form for mere autoritær/sexet/autentisk uniform/kittel/tunika under seancen , men smag og behag er selvfølgelig forskellig. Om ikke andet så burde det måske være muligt at tilvælge at massøren var iført en eller uniform ?  ( Billede eksempel ) . 

 

 

 

 

 

image2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Var forbi Dokkun for et par dage siden, hvor jeg fik massage af June som Brøndby også fik massage af. Bestilte 1 times oliemassage. Lad mig sige med det samme - massagen var fremragende. Hun forstod virkelig at massere de rigtige steder og massagen var tilpas hård. Massagen var seriøs og ganske uden noget lir omkring de sjove områder. Hun endte dog med at spørge, om jeg ville have happy ending, hvilket jeg dog takkede nej til. Jeg siger efterhånden altid nej tak til HE hvis der ikke er blevet kælet lidt for de nedre regioner, da jeg er kommet i den alder, hvor jeg har brug for at blive liret lidt op under massagen for at HE bliver godt. 

June var rigtig sød og meget behagelig. Måske siger jeg ja til HE næste gang :wub:

Så ja jeg kommer helt sikkert igen. 

 

PS jeg vil give Brøndby ret i at det er lidt kedeligt når pigerne giver massage i deres almindelige tøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 12 timer siden:

..........

June var rigtig sød og meget behagelig. Måske siger jeg ja til HE næste gang :wub:

....

Hvad er "HE"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...