Knægten

Frække ida Viborg

23 indlæg i denne tråd

Besøgte fredag frække ida i viborg 

Ankom lidt før men fik og vide hun ikke var klar hvilket var fair nok men jeg blev inviteret indenfor af telefonpige hun virkede nu sød nok 

Når men ida fik sin fantastiske røv ned af trappen og tog mig med op til sengen hvor vi kom til at hygge os rigtig godt sammen synes jeg i hvert fald 

Vi startede stille og rolig ud med at kysse og røre/pille ved hinanden så kom 69eren lidt i brug før komdomet kom på og vi starte med cowgirl stille og roligt og så lidt i ske bagefter

Fik også taget hende anal hvilket hun sagde var første gang den dag hvilket virker sønd siden hun har sådan en dejlig røv 

Til sidst lå vi blot og snakkede om diverse ting og sage 

Men vil sige tak til ida for en dejlig fredag aften det var et par dejlig timer i godt selskab 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
Knægten skrev, for 3 timer siden:

Besøgte fredag frække ida i viborg 

Ankom lidt før men fik og vide hun ikke var klar hvilket var fair nok men jeg blev inviteret indenfor af telefonpige hun virkede nu sød nok 

Når men ida fik sin fantastiske røv ned af trappen og tog mig med op til sengen hvor vi kom til at hygge os rigtig godt sammen synes jeg i hvert fald 

Vi startede stille og rolig ud med at kysse og røre/pille ved hinanden så kom 69eren lidt i brug før komdomet kom på og vi starte med cowgirl stille og roligt og så lidt i ske bagefter

Fik også taget hende anal hvilket hun sagde var første gang den dag hvilket virker sønd siden hun har sådan en dejlig røv 

Til sidst lå vi blot og snakkede om diverse ting og sage 

Men vil sige tak til ida for en dejlig fredag aften det var et par dejlig timer i godt selskab 

D mig, som takker, søde,@Knægten:)

Ja, denne gang var der mere GFE i d.

D var for en gangs skyld dejligt m lidt "følelse" i d, da d efterhånden r v at være længe siden, at j har prøvet sådan en lækker kæreste oplevelse sidst :rolleyes:

Dine dejlig varme, driv våde og og blide kys r nok d, som tændte mig mest, da de virkede/var så ægte, og j forventer altså flere af dem!

Savner faktisk NÆSTEN en kæreste nu!:wub::ph34r:

<3 Ida.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 1 minut siden:

D mig, som takker, søde,@Knægten:)

Ja, denne gang var der mere GFE i d.

D var for en gangs skyld dejligt m lidt "følelse" i d, da d efterhånden r v at være længe siden, at j har prøvet sådan en lækker kæreste oplevelse sidst :rolleyes:

Dine dejlig varme, driv våde og og blide kys r nok d, som tændte mig mest, da de virkede/var så ægte, og j forventer altså flere af dem!

Savner faktisk NÆSTEN en kæreste nu!:wub::ph34r:

<3 Ida.

Tak for de varme ord ida og du siger bare til hvis det er ;):P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
Banditt skrev, for 7 timer siden:

Ida kommer du snart til Sjælland 

D v j faktisk rigtig gerne @Banditt, men j ka ik lige finde ud af at få d planlagt ordenligt:wacko:

J ka ik finde rundt i bil derovre, og så sku j tage alene???:-o :lol:

Logi osv???:shock:

Overnatning ? :huh:

Kender ik hotellerne derovre, så j måske ku indlogere mig t rimelig pris på et rimeligt hotel?

Hvis du ka hjælpe mig en smule, r j dén, der r fløjet i morgen!!!:rolleyes:

<3 Ida.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 8 timer siden:

D v j faktisk rigtig gerne @Banditt, men j ka ik lige finde ud af at få d planlagt ordenligt:wacko:

Kender ik hotellerne derovre, så j måske ku indlogere mig t rimelig pris på et rimeligt hotel?

<3 Ida.

Jeg vil da gerne stå for det praktiske med at booke værelse og lege telefondame hvis det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, den 25/9/2017 at 06:05:

<3 Ida.

Jeg hjælper gerne Ida❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, den 25/9/2017 at 06:05:

<3 Ida.

Ida se nu bare at komme her over. Jeg er så klar på dig lækre kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu