Hop til indhold
Tip toe

Thai massage anti-diskret

Recommended Posts

Der undrer mig ofte...

Meget bekvemt at almindelige glædespiger tager højde for diskretion, bruger private lejligheder, tjekker opgangen inden gæsterne lukkes ind og ud. Så står der ikke “sexkunde” bøjet i neon over hovedet på en.

Men langt, langt de fleste steder for thai-massage har det helt omvendt, til trods for at det meste af Danmark ved hvordan musklerne bliver løsnet bag dørene. Happy ending kommer jo fra den del af branchen.

Hvorfor skal thai-stederne så gøre det ualmindeligt pinefuldt at gå ind og ud af døren? Foran en facade med blinkende “open” lystavler, billige reklameskilte, buddha statuer og røde gardiner..? Er det for at tiltrække opmærksomhed? For jeg har aldrig gået tilfældigt forbi sådan en biks og tænkt “sku man lige...” Tværtimod, jeg har slet ikke lyst til at stå et sekund foran døren.

Har thai-stederne ikke regnet den helt forkert ud..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Tip toe skrev, for 18 minutter siden:

Der undrer mig ofte...

Meget bekvemt at almindelige glædespiger tager højde for diskretion, bruger private lejligheder, tjekker opgangen inden gæsterne lukkes ind og ud. Så står der ikke “sexkunde” bøjet i neon over hovedet på en.

Men langt, langt de fleste steder for thai-massage har det helt omvendt, til trods for at det meste af Danmark ved hvordan musklerne bliver løsnet bag dørene. Happy ending kommer jo fra den del af branchen.

Hvorfor skal thai-stederne så gøre det ualmindeligt pinefuldt at gå ind og ud af døren? Foran en facade med blinkende “open” lystavler, billige reklameskilte, buddha statuer og røde gardiner..? Er det for at tiltrække opmærksomhed? For jeg har aldrig gået tilfældigt forbi sådan en biks og tænkt “sku man lige...” Tværtimod, jeg har slet ikke lyst til at stå et sekund foran døren.

Har thai-stederne ikke regnet den helt forkert ud..??

Jeg er enig i din undren, men om thaistederne har regnet den helt forkert ud ved jeg ikke. Det synes jeg også, men ikke desto mindre i f.eks. Aarhus er disse thaiklinikker steget og steget i antal i forhold til 10-20 år siden så kunder må de jo have på trods af facaden, og jeg må erkende at facaden heller ikke afholder mig fra at besøge sådanne klinikker nødvendigvis. Dengang for 10-20 år siden kan jeg stadig huske at der var deciderede diskrete thai-bordeller på linje med diskrete danske klinikker,  og ikke ret mange af de thai-massageklinikker vi kender i dag, jeg tror ikke en eneste egentlige diskrete thai-bordel er tilbage i byen, nu er det alle thaimassage-klinikker med en facade som du beskriver og der er virkelig mange af dem. Udviklingen er også at for 10-20 år siden kunne man tit møde yngre nydelige thaipiger på thai-bordellerne, nu er det ofte men ikke altid, at det er lidt til meget modne thaipiger man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig også, men er som regel ligeglad. De thai-klinikker, jeg af og til besøger, ligger som regel ikke lige der, hvor jeg har familie eller venner. Hvis mennesker, jeg ikke kender, ser mig stå det øjeblik foran døren, så er jeg ligeglad. Dog var jeg ude for på Peter Bangsvej (ved nr 236), at en gruppe unge caféfyre syntes, at det var morsomt, at jeg stod og ventede udenfor, så jeg skulle lige fotograferes/filmes. Nu blev der ikke åbnet, så jeg gik igen. Eneste tilfælde, hvor jeg har syntes at ventetiden var træls, og deres dør var ovenikøbet temmelig diskret.

Venligst OT

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For os som har rejst rundt i Østen, uden for turistområderne giver det nok bedre mening... 

Thai massage er langt mere end bare sex,  eller måske skal jeg sige at thaimassage er for thaipigerne ikke noget med sex,  og en happy end sex en thailænder ikke som sex,  og derfor heller ikke som noget pinligt

Som en lille understregning heraf,  kan jeg fortælle at der er mange thaimassager i Norge,  hvor prostitution er stærkt forbudt - og kontrolleres hårdt 

Der er på mange af de danske steder også mange kunder som ikke får den intime del med - enkelte steder skilter direkte med at det ikke er nu mulighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg besøger et thai bordel hvor der måske er risiko for at møde en bekendt, medens jeg står og venter på trappen, - så ringer jeg til klinikken når jeg nærmer mig, og spørger om de vil åbne døren - det har jeg prøvet flere gange og det gør de gerne. Hvis det ikke er min hjemby, så generer det mig ikke at vente udenfor, og de kvinder som går forbi smiler som regel altid sødt til en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor er I sarte, venner. Enig med Globetrotter, thaimassage er meget mere end bare sex -  man sælger omsorg og velvære (som så kan være mange ting). Gemmer man stederne væk, bliver det da først for alvor skummelt. Og i øvrigt vil jeg da rigtig nødigt gå glip af hele den herlige thaistemning med Buddhaer,  kongeportrætter, blomsteropstillinger og små altre med ofringer etc. Klinikkerne er (hvis de ellers ikke er alt for snuskede) sammen med massøsens særlige thaicharme en vigtig del af totaloplevelsen.  Den smule generethed man kan blive ramt af  ved døren, er det hele værd. Og ellers gør man bare som Tommeltot - ringer i forvejen eller vælger en anden by.  Mange af stederne har i øvrigt også en bagindgang. 

Og så synes jeg i øvrigt, at det er en uting at kalde klinikkerne for bordeller, men mindre de vitterlig kun sælger sex. 

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 3 timer siden:

Der undrer mig ofte...

Meget bekvemt at almindelige glædespiger tager højde for diskretion, bruger private lejligheder, tjekker opgangen inden gæsterne lukkes ind og ud. Så står der ikke “sexkunde” bøjet i neon over hovedet på en.

 

Jeg såmænd ikke om det er mere diskret, at besøge en pige i et ejendoms kompleks. Jeg antager , at hvis man føler at man skiller sig ud, så gør man del vel alle steder, også ude på Søren tyndskids mark hvor den eneste trafik er mænd der skal ned for enden og besøge Karen.  

Ser man på bordeller, så ligger disse jo også ofte i områder hvor der er mange mennesker. Nogen vender sig nok aldrig til, bare at stige ud af bilen, og gå hen til døren med oprejst pande. Andre som jeg, har nok oplevet, at den følelse er forsvundet med tiden. 

Jeg erindre da jeg besøgte Pussy Galores første gang, følte jeg også at alle der boede i området betragtede mig. Stedet et såkaldt baghus, bag ved etage ejendommene. Efter følgende tænkte jeg "Hvad nu hvis jeg boede der, ville jeg så stå og lure ved køkkenvinduet" ? Næ, måske de første par dage, og ellers ville det næppe gøre noget indtryk længere, og sådan tror jeg faktisk mange har det, hvis de bor tæt på en klinik.

Jeg kan sagtens forstå problemstillingen, men jeg tror også at disse ubehagelige følelser, for de fleste, forsvinder med tiden.  Reelt er det jo intet af skamme sig over. Situationen er nok en anden hvis man er gift, og besøger et sted, hvor konens veninder bor i nærheden. 

Hvis man ikke havde kunder nok, ville man nok i højere grad end nu, tænke mere over stedet.  Nu er jo heller ikke sådan at man f.eks ikke gør noget på bordeller. På Seduction har man opsat rækværk, således at følelsen burde forsvinde, samtidigt med at man træder ind på matriklen. 

Nu er det ikke så tit at jeg besøger nye piger som driver biksen fra egen lejlighed, men når det en sjældent gang sker, kan jeg godt være lidt nervøs. Den nervøsitet handler nu mere om, at jeg jo ikke kan vide om der inde bag døren står en skummel mand med et baseballbat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer til at tænke på Gentleman House i Rødovre, hvor man (i hvert fald for nogle år siden) skulle ringe på en ekstremt larmende dørklokke, som måtte kunne høres i hele kvarteret. At man så herefter også skulle vente i evindeligheder uden for døren, mens pigerne fik stillet sig i deres (i øvrigt fantastiske) lineup, gjorde ikke ligefrem tingene bedre. Har de stadig den klokke?   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit argument og undren beror jo ikke så meget på hele konceptet omkring thaimassage og dets mere almene udtryk “hvis man har rejst i Østen”. For det har majoriteten af danske borgere på gadeplan ikke nødvendigvis.

Der har derimod været skriverier i danske medier om hvordan thai-massage er et dække for seksuelle ydelser (som jeg ofte slet ikke er interesseret i :P )

Tanken er hvordan jeg som kunde brander mig selv på gaden når jeg ringer på foran en thai massør med lysende neonskilte, og hvilket image jeg skaber i andres hoveder hvis de ser mig - eller Gud forbyde at en jeg kendte skulle se mig.

Derfor var jeg stor fan at stedet på Grundtvigsvej (hold kæft de var også gode), men holder mig altså væk fra de opsigtsvækkende butiksfacade som sjovt nok ofte ligger på stærkt trafikerede veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor skal det altid foregå med største diskretion?

Er man bange for opdagelse, så er man da på herrens mark. 

Det er nok lettere sagt for mig, da jeg er single.

Men - stå dog ved jeres (u)gerninger.

Du er måske ved at nå derhen, at det er konerne, der skal bestille tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Til mændene?

Ja, det var her, min pointe lå :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Se det från mitt perspektiv. 

Norge har kriminaliserat sexköp utomlands, Sverige har hittills inte gjort det, men har det emellanåt på agendan.

I skenet av det sätter jag värde på viss diskretion.

Ja, det finns legala aspekter på sådana regler, men det kan vi debattera i en annan tråd.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Du er måske ved at nå derhen, at det er konerne, der skal bestille tid?

I Tyskmandsland er det scenarie faktisk ikke helt unormalt. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den ‎24‎-‎09‎-‎2017 at 10:34:

Der undrer mig ofte...

Meget bekvemt at almindelige glædespiger tager højde for diskretion, bruger private lejligheder, tjekker opgangen inden gæsterne lukkes ind og ud. Så står der ikke “sexkunde” bøjet i neon over hovedet på en.

Men langt, langt de fleste steder for thai-massage har det helt omvendt, til trods for at det meste af Danmark ved hvordan musklerne bliver løsnet bag dørene. Happy ending kommer jo fra den del af branchen.

Hvorfor skal thai-stederne så gøre det ualmindeligt pinefuldt at gå ind og ud af døren? Foran en facade med blinkende “open” lystavler, billige reklameskilte, buddha statuer og røde gardiner..? Er det for at tiltrække opmærksomhed? For jeg har aldrig gået tilfældigt forbi sådan en biks og tænkt “sku man lige...” Tværtimod, jeg har slet ikke lyst til at stå et sekund foran døren.

Har thai-stederne ikke regnet den helt forkert ud..??

Jeg tror det er dig der er sart.

Jeg kan ikke se det pinefulde i at stå foran døren, hvis det udadtil er en pæn massagebutik. Det er selvfølgelig noget andet med et bordel med røde lys i vinduerne, men det er jo sjældent dem der er udsmykkede sådan som du beskriver det.

Tilfældige forbipasserende er da fløjtende ligeglade, og skulle nogen tænke noget, so what? .. Betyder det virkeligt noget for dig? Det gør det ikke for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig jo også over forskellen mellem thaimassører og almindelige glædespiger. Hos glædespigerne foregår stor diskretion, også af hensyn til kunden. Mens thai-stederne blinker mere end BR i december.

Alligevel får man altså seksuelle ydelser begge steder. (Jeg mener ikke i BR). Så hvorfor ikke yde samme diskretion?! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, at der også ligger en masse vanetænkning i thaiernes måde at gøre tingene på, men generelt tror thaierne på synlighed, fordi de mener, at det giver kunder. Og det gør det også. De har udviklet et businesskoncept, som fungerer for dem - tjente de ikke penge på deres (synlige) klinikker, vil de finde på noget andet.     

I øvrigt tror jeg, at en af nøglerne til thaiklinikkernes succes er, at man her kan købe seksuelle ydelser uden for alvor at føle sig som en sexkunde. Det føles simpelthen mindre suspekt at gå på thaiklinik end til en rigtig GP'er. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at indgangen til købesexmarkedet for rigtig mange har været den lokale thaibiks nede om hjørnet. Og havde den været gemt væk et hemmeligt sted, var det ikke sikkert, at man lige var faldet ind...

Men grundlæggende er det jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Tip Toe, næste gang du er på thaibesøg, kan du jo lufte dine tanker. Måske er der en driftig thai, som kan se en business oppertunity i dine kvaler: Diskrete klinikker for generte!         

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...