Hop til indhold
bighead

Hvor er de filippinske piger?

Recommended Posts

Det er yderst sjældent, at jeg er stødt på filippinske piger i den danske købesex-branche. Man finder dem ellers mange andre steder i verden. Fra Irak til Dubai. Og selvfølgelig i Philippinerne. 

Så, er der nogen som har bud på, hvorfor vi næsten aldrig ser dem i Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste filippinske piger der er kommet til Danmark er kommet via Au pair ordningen.

Dem der er blevet hængende er blevet dansk gift og har derfor ikke behov for at gå ind i købesex branchen. De er myreflittige og tjener deres penge på rengøring og mange af dem bliver desuden uddannet indenfor Sosu-området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
UerfarenM skrev, for 20 minutter siden:

Der er dog i hvert fald en på sugardaters, som jeg kender til, hvis det er. 

har du et link til hende  -  her el. i en privat besked ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Ved ikke hvorfor den ikke linker korrekt fra min mobil, men hendes profilnavn er i hvert fald shams24 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var filipinsk massage mv. på åboulevarden i kbh. men annoncen er væk nu, ved ikke om hun er stoppet eller reklamerer et andet sted

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 19 timer siden:

Det er yderst sjældent, at jeg er stødt på filippinske piger i den danske købesex-branche. Man finder dem ellers mange andre steder i verden. Fra Irak til Dubai. Og selvfølgelig i Philippinerne. 

Så, er der nogen som har bud på, hvorfor vi næsten aldrig ser dem i Danmark?

Jeg tænker at mange af dem alligevel udfører Thai-massage - og det er ligesom nemmere at sælge det koncept, fremfor Phillipinsk massage - og måske har de af personlige årsager heller ikke en speciel interesse i at skilte med at de kommer fra Phillipinerne. Mange thai-piger kommer idag også fra Kina, Burma m.fl. - og så længe de kommer fra Asien og du ikke fatter sproget - er forskellen nok ikke så stor ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...