Hop til indhold
Guest Nimbush

Ny Thaimassage! Vest for Skive

Recommended Posts

Guest Nimbush
Hugewatergun skrev, for 2 timer siden:

Ja, bare pump cyklen og afsted....kan varmt anbefale pigen og stedet.

 

Måske du har lidt info om hende, stedet og priser samt services? :) 

Måske endnu bedre en andmeldelse af hende? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi den anden dag, og hvilken lækker thai som åbnede døren.

jeg fik b2b massage, blowjob og sex i flere stillinger for 800 kr for 40 min. Sluttet af med fællesbad

hun ville desværre ikke slikkes, men mon ikke næste gang

klart en af de flotteste og lækreste thaier jeg har set, rørt og kneppet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den 12/10/2017 at 13:35:

Jeg var forbi den anden dag, og hvilken lækker thai som åbnede døren.

jeg fik b2b massage, blowjob og sex i flere stillinger for 800 kr for 40 min. Sluttet af med fællesbad

hun ville desværre ikke slikkes, men mon ikke næste gang

klart en af de flotteste og lækreste thaier jeg har set, rørt og kneppet

Hun er den bedste, kønneste og sødeste jeg til dato har besøgt.....og hun bliver helst besøgt engang i ugen for tiden :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Fik besøgt hende i dag. Hun hed noget i retning af Jo Jo. Smuk og velformet og samtidigt charmerende og sjov, og hun ser meget yngre ud end sin alder. God til massage og B2B, og sexen var også i top. :wub::wub:

Jeg ved ikke om jeg forstod hende korrekt, men hun sagde noget i retning af at hun vil komme til Skive fra i morgen, men muligvis misforstod jeg :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Knald62 skrev, for 1 time siden:

Spm.!-

er der 2 piger på samme adresse? Nogen, der har kendskab hertil? Synes at have set 2 forskellige annoncer fra samme by

Godt spørgsmål. Idag er det igen billederne af den smukke sorthårede kvinde som er på. For et par dage siden var det helt andre billeder af en pige som så ud til at være rødblond.

Måske kan nogen fortælle mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Da jeg var der sidste uge var det min fornemmelse, at der var en mere uden dog at se hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge. Absolut topklasse. FP i 45 min for 900. Herefter god ro og behagelig stemning til et bad, lidt at drikke og en snak om løst og fast. MEGET sød og MEGET smuk Thaipige. Moden men absolut velholdt med yppige former. Pas RIGTIG godt på hende oppe i Lihme - ellers stjæler vi hende herover på djæleøen :-D

Redigeret af doggingkbh
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to piger jeg har prøvet begge og kan ikke sige hvem af dem som er bedst de begge meget villige og kærlige af væsen jeg vil have svært ved at vælge mellem dem for fremtiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...