Gæst Skrevet 23. September, 2017 Er der mon en herinde som har haft besøg af Vanessa ? Har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende? Vil meget gerne høre om jeres oplevelser:) https://annoncelight.dk/showad/205621 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 23. September, 2017 (edited) savage skrev, for 3 minutter siden: Er der mon en herinde som har haft besøg af Vanessa ? Har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende? Vil meget gerne høre om jeres oplevelser:) https://annoncelight.dk/showad/205621 Elsker dette punkt i hendes menukort "30 min forkølelser kun 750 kr i indre by" Redigeret 23. September, 2017 af DK fyr 34 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2017 DK fyr 34 skrev, for 1 time siden: Elsker dette punkt i hendes menukort "30 min forkølelser kun 750 kr i indre by" Haha, ja den er god er der virkelig ingen som har haft besøg ?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2017 Nu fik jeg selv en aftale i stand i går, men hun dukkede så aldrig op og har intet hørt fra hende. Virkelig dårlig stil . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 25. September, 2017 Har selv kigget godt og grundigt på hende og ville egentligt have lavet en aftale. Tak til jer, som har sparet mig en masse spild af tid og en stor skuffelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2017 CJ69 skrev, for 17 timer siden: Har selv kigget godt og grundigt på hende og ville egentligt have lavet en aftale. Tak til jer, som har sparet mig en masse spild af tid og en stor skuffelse. Jeg fik faktisk en sms efter vi skulle have mødtes hvor der stod: "Skriver senere". Intet andet og så hørte jeg intet, selvom jeg prøvede at både ringe og skrive. Surt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2017 Er der virkelig ingen her, som har haft besøg af vanessa? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 382 Skrevet 8. Oktober, 2017 Jeg har haft besøg af hende. En ok oplevelse, men ikke det bedste blow og hun syntes jeg havde en stor pik eller også er hendes mund ikke så stor. Så kender til mange andre der sutter bedre pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg