Hop til indhold

Vanessa suger og sluger?

Featured Replies

Skrevet

Er der mon en herinde som har haft besøg af Vanessa ? Har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende? 

Vil meget gerne høre om jeres oplevelser:)

https://annoncelight.dk/showad/205621

Skrevet
savage skrev, for 3 minutter siden:

Er der mon en herinde som har haft besøg af Vanessa ? Har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende? 

Vil meget gerne høre om jeres oplevelser:)

https://annoncelight.dk/showad/205621

Elsker dette punkt i hendes menukort :-o

"30 min forkølelser kun 750 kr i indre by"

Redigeret af DK fyr 34

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Elsker dette punkt i hendes menukort :-o

"30 min forkølelser kun 750 kr i indre by"

Haha, ja den er god :)

er der virkelig ingen som har haft besøg ?:)

Skrevet

Nu fik jeg selv en aftale i stand i går, men hun dukkede så aldrig op og har intet hørt fra hende. Virkelig dårlig stil .

Skrevet

Har selv kigget godt og grundigt på hende og ville egentligt have lavet en aftale. Tak til jer, som har sparet mig en masse spild af tid og en stor skuffelse.

Skrevet
CJ69 skrev, for 17 timer siden:

Har selv kigget godt og grundigt på hende og ville egentligt have lavet en aftale. Tak til jer, som har sparet mig en masse spild af tid og en stor skuffelse.

Jeg fik faktisk en sms efter vi skulle have mødtes hvor der stod: "Skriver senere". Intet andet og så hørte jeg intet, selvom jeg prøvede at både ringe og skrive. Surt. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der virkelig ingen her, som har haft besøg af vanessa? :)

Skrevet

Jeg har haft besøg af hende. En ok oplevelse, men ikke det bedste blow og hun syntes jeg havde en stor pik eller også er hendes mund ikke så stor. Så kender til mange andre der sutter bedre pik :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.