Hop til indhold

Leder efter en fræk moden kvinde ;)

Featured Replies

Skrevet

store bryster er et plus, men en god stor røv er et must ;) gerne normal af udseende... er lidt uerfaren mht til dette. så hvis i kender nogen der matcher hvad jeg søger må i gerne skrive :) eller hvis du selv sidder og læser dette, jamen så skriv da :) er selv 25 år og som sagt lidt uerfaren med dette, men føler det er den eneste måde jeg kan få opfyldt min fantasi med en fræk "ældre" dame ;) så skriv endelig !

ØSTJYLLAND 

Skrevet

Nord eller syd Østjylland? 

Hvis det er syd, så kan jeg klart anbefale Massage Sara, moden, store bryster, dejlig blød, og helt igennem nem at snakke med. 

Skrevet

Århus.

Så må det helt klart være FritidsQ. Du kan finde hendes profil herinde. Måske du er for ung.

Skrevet

Der er en kvinde på 54 år i Tilst der matcher det du søger 

Skrevet

prøv Maja, det kunne måske være noget for dig www.sexpiger.dk/3737. Hun kan dog være lidt svær at få aftale ved da hun kun er fritids GP, men jeg synes hun var værd at vente nogle dage på.........

Skrevet
Sødmand skrev, den 23/9/2017 at 09:23:

Der er en kvinde på 54 år i Tilst der matcher det du søger 

Link?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.