Hop til indhold
Guest White hunter

Michelle 18 Århus

Recommended Posts

Guest cakeeeater

Jeg var der igår eftermiddags. Billederne er rigtige (billederne er taget i lejligheden og hun havde det samme tøj på som på billederne). Pigen er rigtig køn og alderen tror jeg faktisk passer meget godt. Hun kan dog ikke et eneste ord på engelsk, hvilket var en kæmpe hindring. Hun har veninde til at svare sin tlf. for sig, som også er i lejligheden. 

Kommer jeg igen. Nej det gør jeg ikke. Servicen var ganske okay, men ikke kunne kommunikere med hende er et alt for stort problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  var også lige på et kort visit  det er en virkelig sød og smuk pige men total intetsigende  blow var meget kedeligt nærmest kun spidsen ride kunne hun heller ikke der var ingen indlevelse totalt spild af penge det haver været bedre hvis jeg havde givet mig selv en håndtrold  gentagelse nope 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er afgjort ægte men gør hinde ikke ret.
Michelle er virkelig køn, ung og har dejlige små faste bryster.

BJ ringe, Sprog de nada.

Men indlevelsen var der nu pludselig da jeg besøgte hinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for et par dage siden. Billederne er ægte nok. Hun ser sød ud og har en meget ungdommelig krop. I lejligheden er der en veninde (måske mor) , som hjælper til med at oversætte. Udover at hun ikke forstår eller taler engelsk, hvilket gør det meget svært at kommunikere, besidder hun åbenbart heller ikke evnen til at leve sig bare en smule ind i "rollen", hvilket på ingen måder gjorde oplevelsen specielt liderlig. Jeg tog hende forfra og bagfra hvor hun lå og kiggede op i loftet eller ned i madrassen. Til slut ville jeg give hende ladningen i munden, men hun strittede så meget imod, at det hele endte på hendes bryst og skulder. Alt i alt ikke nogen stor oplevelse.

/Den Sorte Rørlægger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er prisen for en aftale med skønheden? 

- og tror I som har været på besøg, at det er muligt at veninden bliver i rummet mens man hygger? Det kunne jeg godt se det frække i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 18 timer siden:

- og tror I som har været på besøg, at det er muligt at veninden bliver i rummet mens man hygger? Det kunne jeg godt se det frække i. 

Har spurgt om hun er med på en duo - det er hun ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...