Hop til indhold
22 cm and thick

Ms.tosh - fabelagtigt blowjob

Recommended Posts

Hej med jer

Følgende oplevelse er et par uge gammel, men da hun stadig annoncerer (og har gjort det længe) synes jeg da lige at jeg ville dele den med jer. :-)

Sad en mandag eftermiddag og havde lidt røre i bukserne. Kiggede de forskellige annoncesider igennem og besluttede mig for at besøge ms.tosh som jeg har set annoncere mange gange før. Skrev en sms til hende og fik næste øjeblikkeligt svar tilbage. Aftale tidspunkt og fik adressen. Snuppede et bad, indstillede GPS'en, hævede lidt mønter og drog af sted. Fuck da det er virkelig langt ude på bøh-landet... :-o Men vel ankommet blev jeg lukket ind i mildt sagt ikke særligt luksuriøse omgivelser. ms.tosh virkerde bare rigtig sød og tiltalende og forklarede kort hvordan "reglerne" var - måtte røre ved hende overalt over livet men hun beholdt bukserne på.Viste mig hendes lille frække tunge-piercing og hendes tatoveringer. Fair nok hun ikke smed bukserne - skulle jo "kun" have et bj. Ved dog ikke om det var fordi det var den "tid på måneden" at hun beholdt bukserne på. Nå men tøjet blev smidt og hun gik i gang med arbejdet. Suttede på den, slikkede den op og ned af skaftet, sugede den lidt, slikkede, suttede samtidig med hun kiggede på mig med de frækkeste og drillende øjne. Brugte hånden en smule ind imellem garneret med en smule olie. Efter kort tid var jeg lige ved at komme, men hun holdt lidt igen med jobbet og fortsatte så da jeg var faldet lidt ned på jorden. :-P Det skete så et par gange indtil hun lod den "få lov" og jeg sprøjtede hende i munden. Kiggede frækt på mig og lavede et par synkebevægelse og vupti..... Spermen var væk. :-) Ingen tvivl om at det var absolut et af de bedst blow jeg har betalt mig fra. Måske reelt kun overgået/tangeret af en der engang holdt til i Kværndrup, husker ikke hendes navn. På nærmest fabelagtig vis fik hun bj til at tage de 20 min jeg havde betalt for. Respekt for at hun ikke bare fik det klaret hurtigst muligt. Er ikke i tvivl om at med de færdigheder hun besidder kunne hun få de fleste til at komme på få minutter. Snakkede lidt med hende om løst og fast inden jeg igen satte mig ud i bilen og kørte glad og veltilfreds hjem. :-) 
Kan man abstrahere for at det er langt ude bag gudske tak og lov og at stedet virker snusket og måske direkte beskidt er det virkelig en oplevelse værd. Skal dog også lige sige at seng og sengetøj var rent og lagnet blev pillet af mens jeg tog tøjet på. Hun var også selv ren og velsoigneret at se på. Ikke sådan den klassiske skønhed med da heller ikke på noget måde grim. Måske bare sådan ganske almindelig sød og dejlig. Og så hendes øjne - uha de var frække og levende. Kunne godt tænke mig at vide om sex med hende er af samme høje karat? Anyone?

https://annoncelight.dk/showad/231827

Hav en god weekend og få jer et:

BLOWJOB! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...