Hop til indhold
Sexlover4you

Urinsex fantasi

Recommended Posts

Hey EG.

Jeg tænder meget på urinsex (som modtager) og har en fantasi som jeg håber på at udleve.

Mon det er realistisk at finde en GP, som kunne tænke sig at have en som mig "gemt af vejen" under hele sin vagt og så tage mig frem hver gang hun skulle tisse,, så jeg og min mund var hendes personlige urinal ?

Håber der er nogle der har nogle gode bud, og/eller der er en eller flere GP'er der skriver :-)

 

Våde tanker

 

Urinelskeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på din fantasi kan udleves på danske lysthuse... :( ( altså at du bliver gemt af vejen..) men der er piger der har urin (som giver) på menuen..:)

 

.....Ihvertfald 10, og 4 på gæstevisit, dejlige piger, som har ydelsen til 900 kr. Men så skal du til Østerbro.

http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp?mode=search.

PS. Tidsbestilling gør du klogt i, så pigen kan drikke lidt vand..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexlover4you skrev, for 1 time siden:

Hey EG.

Jeg tænder meget på urinsex (som modtager) og har en fantasi som jeg håber på at udleve.

Mon det er realistisk at finde en GP, som kunne tænke sig at have en som mig "gemt af vejen" under hele sin vagt og så tage mig frem hver gang hun skulle tisse,, så jeg og min mund var hendes personlige urinal ?

Håber der er nogle der har nogle gode bud, og/eller der er en eller flere GP'er der skriver :-)

 

Våde tanker

 

Urinelskeren

 

 

 

Jeg er sikker på at flere af de dominaer du finder i DK vil kunne opfylde din fantasi om at være deres toilet gennem en vagt. 

Prøv at kontakte dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 14 minutter siden:

der er helt sikkert mange klar til dig slave,

 

jeg tænker mere det bliver kedeligt for dig efter noget tid, bare min mening. ingen tisser hver 5 minut.

Jo, hvis han kan finde en der enten er gravid eller har en urinvejsinfektion, så. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...