Hop til indhold
Pervy

Piger i Buenos Aires der skal have den bagi?

Recommended Posts

Jeg skal på 14 dages visit i BA. I den forbindelse skal jeg selvfølgelig have noget analsex :-)

Hvordan griber man det an? Har nogen af jer verdensmænd lige været derovre og vil dele ud af jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er smadder på i Buenos Aires, og vilde varmblodige damer alle vegne, og hvis du er skandinavisk af udseende + relativ pæn + pænt klædt, så kan du vade i damer om natten uden problemer. Argentinske damer er ikke helt så nemme som Colombianske og Brazilianske, men der er nok at tag af. Har ikke den store erfaring med GP'er dernede da det virkelig er nemt at score dernede, især de transseksuelle, for de er agressive og down to party på beskidt manér. 

Vil anbefale dig at få WhatsApp, for det bruger de sku' næsten alle sammen dernede.

Arh, bare det var mig der skulle til latinamerika, jeg elsker latinaer. Alle de minder, alle de numser :P 

Ønsker dig en rigtig god tur! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...