Hop til indhold
loverboy18

Sexkluber??

Recommended Posts

loverboy18 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er meget nysgerrig om hvor det kluber vi har danmark fungerer 

Er der nogen der gerne vil tage lidt tid mig forklar princippet fra jeres erfaring     

Du mangler et b i overskriften..

Har prøvet det tre gange..forskellige steder..

Du KAN risikere at betale, kan ikke huske indgangen, 400 Kr?, for at sidde og spille pik til en eller random dvd som kører nonstop og så kigge rundt og se om der skulle være nogle piger/ kvinder tilstede..

Det fik jeg prøvet her, og det var sådan lidt hmmm..

https://swingerdating.dk/swingerklub-adam-og-eva

Syntes lokalerne er lidt mørke og så var der en lidt stor aldersforskel..Men folk er flinke nok til at vise rundt og så er der lige det med antallet af singlepiger og så tilsvarende fyre..

Lad det være sagt med det samme: Har Ikke mødt mange af modsatte køn under 40 år og dem der er vil helst lege med deres partner som de er ikke meget for at dele..

Omvendt skal der ikke meget til at tænde pigerne som er over 40 år..

(Det er IKKE som på Gangbang-film hvor det vrimler med smukke unge piger under 30 år som kvidrer lystigt og kysser og leger med hinanden, før de, uden samtale iøvrigt, venter på den næste fyr der skal udblokke deres mis og måske endda skifte mellem oralt og analt og når han er færdig kommer der en ny og overtager hullet, mens pigen lystigt smiler og syntes det hele er en fryd)..

Hvis man er til kors og lænker er der mulighed for det...Jeg sprang over..og på vej hjem snuppede jeg lidt koreansk fra den nærliggende restaurant..

http://www.asian-kitchen.dk

 

http://swingerguiden.dk/swingerklubber-og-moedesteder/swingerklubber/danmark.html

Help Yourself!

 

En gang optog de video her:

https://www.swingeren.dk/klubber/xxdark/billeder

(fyrene, 26-43/47 år havde hætte på for anonymitet) og så fik de en ung (Hun var nok 25-27 år) pæn, slank, lyst krøllet hår til skuldrene, udenlandsk måske studerende? til at blive gennemkneppet..

Sjovt nok at prøve og hun VAR dejlig..Hun stønnede godt og drengene viste pæn køkultur..Det var bare svært at gøre hende helt mæt.

Ved ikke om de har det mere. God stemning så fik man lige en cola (ved ikke om nogen fik en øl) til at skylle ned på, da man skulle hjem..og ud i den mørke vinterkulde.

 

Egentlig en stille og rolig aften i byen..

 

PS. Sådan uforpligtende sex kan være glimrende...Der er bare for FÅ (liderlige) unge piger..Men de må jo få dækket deres behov andetsteds...?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
loverboy18 skrev, for 8 timer siden:

Jeg er meget nysgerrig om hvor det kluber vi har danmark fungerer   

Hvis du er en ladyboy kan jeg anbefale xxxdark. Måske er det kun 2 x'er. Der er der mange af din type

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 35 minutter siden:

Hvis du er en ladyboy kan jeg anbefale xxxdark. Måske er det kun 2 x'er. Der er der mange af din type

"Mange af din type"? :huh: Hvorfor antager du, at han er ladyboy? Dem er der desuden ikke mange af i XXDark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

XXdark er en mulighed. Her er der regelmæssigt events, fx gang bang. Har dog aldrig selv deltaget, da det ikke lige er mig. Men jeg blev da scoret af to ladyboys engang, som hev mig med hjem. Det var sjovt nok. Der er både unge og lidt ældre, blandet landhandel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 22/9/2017 at 03:02:

Der er bare for FÅ (liderlige) unge piger..Men de må jo få dækket deres behov andetsteds...?

 

 

 

 

 

Du lyder præcis lige så deprimeret som jeg føler mig når jeg prøver en klub. Jeg vil prøve at give dem nogle flere changer, men det jo også begrænset hvor mange gange jeg gider betale 400 kr for at gå rundt mellem en masse kvinder jeg ikke kan få. 

Men nu må vi se, vil prøve nogle flere gange. 

Kommer lige til at tænke på sidst hvor der var en helt utrolig fræk pige der stønnede og klyngede på en så fræk måde, at flere par blev tændte og single fyrrerne vrimlede til. Hun var sammen med en høj Bodybuilder og jeg tænker oO( Ja selvfølgelig er hun ikke sammen med en blegfed) 

Jaja. Ved godt jeg skal stoppe med at flæbe. Dårlig vane

Gider bare ikke spiller pik til et par der boller. Dette gør jegbedre hjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 22/9/2017 at 09:35:

 Hvorfor antager du, at han er ladyboy?

Kom vist til at læse hans brugernavn forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg kommet en del i miljøet over de sidste 8-10 år og Swingerklubber er jo ikke meget anderledes end "den virkelige verden" hvad angår krav til udseende.  Udover at gæsterne har et klart mål med deres besøg og ikke lægger skjul på det, så skal man ikke forvente at man ikke bliver målt og vejet. Fantasien om, at smukke unge liderlige piger bare hopper på hankønsvæsner uden hensyn til alder og udseende, er en kende(eller umådeligt) naiv, og hvis man som mand, med få undtagelser, kun vil have unge smukke kvinder uden selv at være i den kategori bør man nok holde sig til købesex - Har man til gengæld udseendet og/eller alderen (under 40) med sig, så arrangerer en del klubber "ungdoms"dage og private fester hvor man screenes efter udseende - det er noget af en oplevelse, men som sagt så er swingermiljøet lige så (hvis ikke mere) udseendefikseret som resten af samfundet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...