Hop til indhold

Recommended Posts

Guest galius
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Hmm.... dette er nye toner om Wei Wellness - ble du tilbudt noe mer?

 

Må indrømme jeg ikke spurgte da jeg ikke er intresseret i sex, syntes aldrig jeg har læst dårligt om dem, men jeg har så været heldig alle gange jeg har været forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 8 timer siden:

Må indrømme jeg ikke spurgte da jeg ikke er intresseret i sex, syntes aldrig jeg har læst dårligt om dem, men jeg har så været heldig alle gange jeg har været forbi. 

Det lyder som om de kan være et besøg værd.

Og hvem fik du så massage af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Det lyder som om de kan være et besøg værd.

Og hvem fik du så massage af?

Har fået at Pizza og ejeren ikke den nye pige, prøv Pizza :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
butterfly skrev, for 15 timer siden:

( thailadyen ) er vidst nok omtalt i en anden tråd ang. Thaimassage på Vesterbrogade  :D

Syntes jeg ikke lige jeg kan finde noget. Har du et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fortælle, at Pizza er en sød petit pige, som masserer udmærket, laver en fræk FP og har et okay blow. Søde små bryster, glatbarberet.
Ejeren, Jasmin (mener jeg det er) giver den bedste massage af dem alle sammen derinde. Men mener ikke hun giver FP eller blow. Handjob har jeg også haft af hende.
Best er den nyeste, hun har de flotteste bryster jeg længe har set. Store af en thaipige at være, men jeg tror hun har været tykkere før, men har tabt sig - det ser godt ud. Hun er lidt behåret forneden kunne jeg mærke, men giver et godt HJ. Ved ikke med FP/Blow, har ikke spurgt før. Hun tager tøjet af for penge siger hun.

Det var så lidt om Wei  -det er et godt sted, og så er det nemt at parkere nede i den store P-kælder. Elevator op til 1. sal og så buzze ind og så vente på at de åbner døren. Nemt og nogenlunde diskret, hvis man ikke møder noget i det store kontorhotel de har til huse i........ ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver Pizza body to body og FP. hvad var prisen for dette i 1 time ??? Er der et foto af Pizza ??? på hjemmesiden ???

Håber i kan svare mig, da jeg har tænkt mig at besøge dem da det er tæt på min bopæl 

På forhånd tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen 75 skrev, for 2 timer siden:

Giver Pizza body to body og FP. hvad var prisen for dette i 1 time ??? Er der et foto af Pizza ??? på hjemmesiden ???

Håber i kan svare mig, da jeg har tænkt mig at besøge dem da det er tæt på min bopæl 

På forhånd tak for hjælpen

Hej Livsnyder. Pizza giver alt hvad du har lyst til. Der er ingen billeder af pigerne, pizza er sød at se på, god røv, udmærket blow, våd fisse. Du går ikke galt af hende. Standardpris. 1000-1500 deromkring. Så bare besøg dem!

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Pizza nogle gange, og været tilfreds. Men i dag gik det galt, havde bestilt en time hos Pizza, kl. 10.48 og fik besked på at hun var optaget kl. 13. Så jeg bestilte tid kl. 11.30 og skyndte mig til Tåstrup. Da jeg kom til tiden fik jeg oplyst af Pizza at hun kun havde 30 min. hun forsøgte at sælge 2 piger , dette var jeg ikke interesseret og ville gå. Men så fik jeg tilbud på FP i 30 min med hende. Men det viste sig, at jeg havde misforstået sagde hun da jeg ville igang med FP det blev til lidt Blow og lidt massage med en nøgen pige. det var ikke det jeg var kommet for. Så pas på med at i forstår hvad de tilbyder. Kommer der ikke mere. var ellers glad for at komme der, da det var tæt på min bopæl  og Pizza var/er en sød pige, men Jasmin har vist ikke rigtig tjek på klokken.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen 75 skrev, den 14/11/2017 at 13:58:

Har besøgt Pizza nogle gange, og været tilfreds. Men i dag gik det galt, havde bestilt en time hos Pizza, kl. 10.48 og fik besked på at hun var optaget kl. 13. Så jeg bestilte tid kl. 11.30 og skyndte mig til Tåstrup. Da jeg kom til tiden fik jeg oplyst af Pizza at hun kun havde 30 min. hun forsøgte at sælge 2 piger , dette var jeg ikke interesseret og ville gå. Men så fik jeg tilbud på FP i 30 min med hende. Men det viste sig, at jeg havde misforstået sagde hun da jeg ville igang med FP det blev til lidt Blow og lidt massage med en nøgen pige. det var ikke det jeg var kommet for. Så pas på med at i forstår hvad de tilbyder. Kommer der ikke mere. var ellers glad for at komme der, da det var tæt på min bopæl  og Pizza var/er en sød pige, men Jasmin har vist ikke rigtig tjek på klokken.  

Øv for en oplevelse - jeg har også været ude for at de ikke tog telefonen eller åbnede. De har åbenbart fået travlt nu. Jeg har fået at vide, at Pizza smutter kl 17, så hvis det er hende der skal være "behandleren" - så skal man møde "tidligt" op.......

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde bestilt 1 time fra kl. 11.30 - 12.30  da hun var optaget kl. 13 iflg Jasmin. Var ellers glad for at komme der, men det ødelagde de ved dette besøg. har været der 4-5 gange indenfor de sidste 6 uger, så var ved at blive kendt med Pizza, som er en meget sød og rar kvinde.  Ja Pizza kommer helst først ved 10 tiden og smutter ved 17 tiden da hun har mand og børn som også skal passes, hun holder også fri hver weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen 75 skrev, for 22 timer siden:

Jeg havde bestilt 1 time fra kl. 11.30 - 12.30  da hun var optaget kl. 13 iflg Jasmin. Var ellers glad for at komme der, men det ødelagde de ved dette besøg. har været der 4-5 gange indenfor de sidste 6 uger, så var ved at blive kendt med Pizza, som er en meget sød og rar kvinde.  Ja Pizza kommer helst først ved 10 tiden og smutter ved 17 tiden da hun har mand og børn som også skal passes, hun holder også fri hver weekend

Ja hun er en sød pige.

Og det er der åbenbart også andre der har opdaget.
Men det er ikke ok, hvis en kendt kunde booker tid, og de så har lavet en "dobbelt booking"

Og ja, hun vil gerne bruge sin fritid på familien, så hun arbejder ca. 10 - 17

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...