Hop til indhold
Tholars

Champagnebaby / MissHBabe / NatalyS - Erfaringer? :)

Recommended Posts

Guest MadsAalb

ChampangeBaby, er en stor pige hvilket kun et af hendes billeder indikere.  Hun er til spontane aftaler. 

 

MissHBabe, lyver sig yngre end hun er læg 3 år til ☺ speciel pige der er til det hårde. Svær at lave aftaler med pga. Hun ikke er online ret meget. Giver dog gerne snap ud. 

 

NatalyS, kender jeg ikke. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Har besøgt MissHBabe i Aalborg og det må siges hun er ung spænstig og fræk, men ikke nogen egentlig flot pige som sådan. Ok blowjob og stram fisse! men var det 2500 kr værd? Det får i alt fald billigere hos andre andre på sugardaters. Når hun er online er hun nem at få en aftale med selv uden billede. Tror hun tager mod alle der vil betale prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
HansHenrik222 skrev, for 3 timer siden:

Har besøgt MissHBabe i Aalborg og det må siges hun er ung spænstig og fræk, men ikke nogen egentlig flot pige som sådan. Ok blowjob og stram fisse! men var det 2500 kr værd? Det får i alt fald billigere hos andre andre på sugardaters. Når hun er online er hun nem at få en aftale med selv uden billede. Tror hun tager mod alle der vil betale prisen

nå giver imellem 12 og 1500 , så det er lidt underligt, en har bedt ok 3000 , og var til alt men sex med gummi, men hun var for tynd og uden bryster, hun var dog vild med anal

men suuk for dyrt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
kmd skrev, for 47 minutter siden:

nå giver imellem 12 og 1500 , så det er lidt underligt, en har bedt ok 3000 , og var til alt men sex med gummi, men hun var for tynd og uden bryster, hun var dog vild med anal

men suuk for dyrt

 

Forstår ikke det du skriver ... hvilken pige refererer du til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
HansHenrik222 skrev, 1 time siden:

Forstår ikke det du skriver ... hvilken pige refererer du til?

det var generelt, men er lidt i tvivl om du syntes hun er billig og under 2500 , eller om de penge var i overkanten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

MissHBabe, jeg gav nu ikke 2500, men 2000 og aftalen var der ikke tid på, det var den tid jeg havde lyst til. Derfor synes jeg prisen er ok.

 

Jeg besøger hende nok ikke igen, med det er af andre årsager end prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

MissHBabe har lige lukket sin profil fordi hun blev rystet over at blive omtalt som en anden vare her på eroguide.

Tror ikke helt hun havde indset konsekvensen af sit valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Er det hendes egne ord??

Jeg er af den opfattelse ud fra mine samtaler med hende at det netop var det hun tænder på ved sugardating.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Måske man skulle lade være med at guide dem herind? Det er åbenbart ris til egen røv, hvis det er tilfældet. :P

 Jeg har i øvrigt oplevet, at hendes profil forsvinder og kommer igen et par gange, og jeg aner ikke helt hvordan og hvorfor. Jeg kan bare konstatere, at min adgang til hendes album har været forsvundet og er dukket op igen af flere omgange, uden jeg har modtaget mail om åbning af private billeder. Men ærgerligt er det, for jeg synes, at hun virkede spændende, og så var det dælme nogle dejlige billeder i undertøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen

MissHbabe her. Jeg er ikke herpå for at belære nogen om noget som helst. 

Jeg ville bare lige svare på hvorfor jeg lukkede min profil. Ja jeg lukkede den til dels ned fordi jeg ikke synes det var så fedt at læse om mig selv, men det var jeg skam godt klar over ville ske inden jeg valgte at gå ind i den her branche, så det er egentlig ikke det som var den primære årsag. 

Jeg lukkede den primært ned fordi der var en derinde som truede mig og som kendte mig personligt. Så valgte jeg at stoppe på sugardaters.

Og så fordi jeg egentlig ikke har været særlig meget online derinde igennem en længere periode og ikke har ses med nogen den sidste måned eller mere, så synes ikke behovet var der lige pt. Kan være jeg vender tilbage.

Her til sidst vil jeg lige svare på hvorfor billederne forsvandt og kom tilbage. Det havde intet med din personlige profil at gøre, det var simpelthen fordi jeg valgte selv at fjerne mine billeder og ligge dem op igen. 

 

PS. Pigerne har også personlige snapgrupper hvor vi diskutere mændene, så vi er heller ikke hellige. ;-) 

Goddag de herrer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
MissHBabe skrev, for 15 timer siden:

Her til sidst vil jeg lige svare på hvorfor billederne forsvandt og kom tilbage. Det havde intet med din personlige profil at gøre, det var simpelthen fordi jeg valgte selv at fjerne mine billeder og ligge dem op igen. 

Tak for opklaringen af mysteriet. :)

 

Og det er i hvert fald helt forståeligt i mine øjne, at du lukker din profil ned, når der kommer trusler eller lignende. Men sørgeligt at der er så mange tosser derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd skrev, den 29/11/2017 at 11:00:

nå giver imellem 12 og 1500 , så det er lidt underligt, en har bedt ok 3000 , og var til alt men sex med gummi, men hun var for tynd og uden bryster, hun var dog vild med anal

men suuk for dyrt

 

nok en bekendt fra holbæk gætter jeg , noget med  jordbær, strawberry, dyr , slank , pæn og vild med annal uanset størrelse ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg er blevet gjort opmærksom på at MissHBabe og HBabe ikke er den samme person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...