Hop til indhold
Fiesta

Smukke, villige, søde Katy 22, Holsted / Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228858

Titlen siger vel det meste :-)

Hende ville jeg sgu' gerne ha haft med hjem.

1500.- for en time alt incl.

Hendes engelsk er elendigt, men hun er flydende i alle de andre relevante sprog :-)

Og kysser virkelig dejligt.

2 gange på en time, sker - pga. min fremskredne alder - ikke så tit, men med Katy nåede jeg faktisk også at få massage bagefter.

Hun er bare dejlig!

 

 

Redigeret af Fiesta
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/228858

Titlen siger vel det meste :-)

Hende ville jeg sgu' gerne ha haft med hjem.

1500.- for en time alt incl.

Hendes engelsk er elendigt, men hun er flydende i alle de andre relevante sprog :-)

Og kysser virkelig dejligt.

2 gange på en time, sker - pga. min fremskredne alder - ikke så tit, men med Katy nåede jeg faktisk også at få massage bagefter.

Hun er bare dejlig!

 

 

Super ærgeligt at se så skøn et indlæg, på en jeg har haft på siden under efterlysninger ( havde 10 forskellige piger jeg forsøgte at se om nogen havde besøgt i Esbjerg eller omegn). Endelig kommer der så en anmeldelse, og så er hun der ikke mere i dag..hulk hulk

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Super ærgeligt at se så skøn et indlæg, på en jeg har haft på siden under efterlysninger ( havde 10 forskellige piger jeg forsøgte at se om nogen havde besøgt i Esbjerg eller omegn). Endelig kommer der så en anmeldelse, og så er hun der ikke mere i dag..hulk hulk

Det lyder mærkeligt. Jeg var der i går, og der forstod jeg på hende, at hun var der 10 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, den 21/9/2017 at 14:21:

Det lyder mærkeligt. Jeg var der i går, og der forstod jeg på hende, at hun var der 10 dage endnu.

Du har ganske ret..det var fordi linket som var her i annoncen ikke viste andet end datoen dagen før, men den blev senere opdateret, hvor det så var både med deres egen profil, samt med en profil med to tøser.

Jeg var ude at besøge hende i går, og havde desværre ikke samme oplevelse som din. Jo smuk det er hun ( selv om hun er smukkere på billederne synes jeg), Men var bare totalt irriterende at man ikke kunne snakke med hende, for ved ikke hvad sprog det er du kan, men det eneste hun kunne tale var jo spansk, og så så det ud som om hun forstod lidt engelsk når man sagde det flere gange efter hinanden, men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke hun fattede det.

Hun har en super smuk krop, og en vidunderlig mis, som hun elskede at få slikket i en 69, og jeg fik da også lov til at sprøjte hende i munden i den stilling. Så fik jeg noget massage som egentligt var helt ok, ind til hun spurgte om two times come, men på det tidspunkt synes jeg bare det var super svært at koncentrere sig om det for der begyndte man jo allerede at tænke på klokken osv (min fejl). Man må selvfølgeligt ikke bebrejde hende for dette, og hun gjorde jo et forsøg med en 69 igen, of jeg gjorde et forsøg med en halvfed, som jo ikke er det bedste redskab at kneppe i doggy med selv om man kan bruge fingrene til hjælp ;-)

Det at jeg ikke kunne føre en samtale med hende om ønsker osv gør at jeg ikke besøger hende igen, og afgjort ikke fordi hun ikke var sød, eller så skide godt ud, men kan du snakke spansk er jeg sikker på du får et rigtigt godt besøg ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...