Hop til indhold
Carnalwolf

Hvor er Mansiongirls?

Recommended Posts

Guest gokke72

Mansiongirls er dødt.....virkelig en skam.

Dog kan du finde mange af pigerne i Düsseldorf hos Termingirls24.de - bemærk dog at sitet for mange er blokeret i skandinavien, så google bare termingirls24 uden andet og du har mulighed for at "unlocke" siden fra et link der kommer på google søgningen. Iøvrigt virker termingirls som et godt sted udelukkende med ungarske topmodeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Det går även att komma in via en VPN-uppkopling som döljer ens ordinarie IP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 5 timer siden:

Mansiongirls er dødt.....virkelig en skam.

Dog kan du finde mange af pigerne i Düsseldorf hos Termingirls24.de - bemærk dog at sitet for mange er blokeret i skandinavien, så google bare termingirls24 uden andet og du har mulighed for at "unlocke" siden fra et link der kommer på google søgningen. Iøvrigt virker termingirls som et godt sted udelukkende med ungarske topmodeller.

Jo, men jeg har ingen planer om at tage hele vejen til Tyskland for at møde den. Pigerne kommer således ikke længere til DK eller hvordan skal det forstås? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hmmm, det er et godt spørgsmål....om pigerne kommer til DK. Det er min opfattelse at de danske vikinger er "gode kunder", så mon ikke vi er så heldige at se nogle af dem igen - bare under andre præmisser/lokationer. Alle antenner skal ihvertfald ud - og ordet spredes hvis det sker :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 1 time siden:

Jo, men jeg har ingen planer om at tage hele vejen til Tyskland for at møde den. Pigerne kommer således ikke længere til DK eller hvordan skal det forstås? :)

 Kan ikke huske alle men ingen af de piger jeg har besøgt hos mansion girls har jeg set siden og jeg ser mange annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabrina er den ende jeg kender till fra Mansion som er i Danmark som regular nu. Men jeg vet att flere av de piger som var regulars hos Mansion girls fann det stedet gott att arbete på förr. 

Det var mitt absolute favoritsted och vi er mange som minns alle dejlige timer der. The good old times...:D /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...