Hop til indhold

Recommended Posts

Annonce - https://annoncelight.dk/profile/sofibulgarian

Havde fornøjelsen af hende inden hun drog til Fyn. 
Stedet i Bording var fint nok, så fik jeg også indviet første etagen på det gamle PD, dog er toilet og brusefaciliteter i kælderen langt bedre. :D 

Virkelig smuk og velskåret petit kvinde. Billederne er absolut ægte. 
Dejligt smil og med en modelkrop som få. 

Det startede godt ud med lidt grin og hyggesnakken. Fik hende klædt af og wauw. Er man til små bryster, så er man i himlen. 
Fik hende på ryggen og lod min tunge og læber gå på opdagelse. Dejlig nyvasket. 
Så var det min tur, og den omgang sutten er ikke noget der går over i historiebøgerne, det var under middel.
Efter en gang 69, tog jeg gummi på og hun hoppede ombord på the lovetrain.
Stramt, lækkert og god øjnkontakt. 

Hun virker ret uerfaren, og jeg blev nødt til at få hende i doggy og sidst i missionærstilling, så jeg kunne styre løjerne. 
Det blev det langt bedre af. Kom hårdt og længe oppe i hende, i kondomet, imens hun smilte til mig og hendes ene storetå var endt i min mund. :D
800kr for en halv time, det var det hele værd, trods sløjt BJ og manglende erfaring. Perfekt petit :) 

Hvis hun vender tilbage, kunne jeg sagtens finde på at se om jeg kunne få en fræk aftale mere.

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super informativ anmeldelse. :) Hun ser godt nok sprød ud. Har lige et par spørgsmål. Taler hun godt engelsk? Er hun til ægte kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Tak for en super informativ anmeldelse. :) Hun ser godt nok sprød ud. Har lige et par spørgsmål. Taler hun godt engelsk? Er hun til ægte kys?

Hendes engelsk er fint til alm samtale. 
Ved ikke noget om ægte kys, måske det er en ekstra service. Det var ihvertfald ikke noget jeg havde bestilt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lange skrev, for 6 timer siden:

 Er hun til ægte kys?

Besøgte hende da hun var i Århus. Hun er til ægte kys, men kan ikke huske om man skulle betale ekstra eller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 09/21/2017 at 08:10:

Hendes engelsk er fint til alm samtale. 
Ved ikke noget om ægte kys, måske det er en ekstra service. Det var ihvertfald ikke noget jeg havde bestilt :) 

Hej DJX.

Hvor  høj er hun?

Hun skriver 170 cm i annonce, men er det med tårnhøje stiletter monteret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pappa-Oscar skrev, for 1 time siden:

Hej DJX.

Hvor  høj er hun?

Hun skriver 170 cm i annonce, men er det med tårnhøje stiletter monteret ?

Hej

Det skal nok passe at hun er 165-170 cm, og vejer omkring de 50 kg.

Jeg har besøgt hinde lige efter hun kom tilbage til Bording fra Odense. Hun har en super lækker krop og et dejligt sind, glad og smilende og vil gerne snakke, alt med et smil på læben :)

Men... Sexen var bestemt ikke special godt, det var som om hun helst ikke ville tage meget mere end 5-7 cm af min ellers normale lille tissemand, så gjorde det ond på hinde. eller hun ville skåne sig selv. Blow var heller ikke special godt, men jeg syntes det var det bedste ved selve sexen.

Jeg besøger hinde ikke igen,  og vil ikke anbefale hinde for sex, men hun har derimod et rigtigt dejligt væsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...