Hop til indhold
underdog40

Maria i Rødovre - Så bliver det ikke mere petit.

Recommended Posts

Efter et kikset pitstop på Østerbro for at besøge Cherry, måtte jeg jo søge hygge andet steds. Jessica kunne først kl. 18.00. Kunne ikke få fat  i Dorka. Suk! Men så faldt jeg over annoncen for det der hus i Rødovre lige skråt overfor Macén på Jyllingevej. Jeg har aldrig været der før. Og til at begynde med må jeg lige indskyde at det nok er verdens mindst diskrete indgang, når det er myldretid.  Nuvel... Man kan parkere sin bil på p-pladsen bag huset. Men man skal alligevel traske op til hoveddøren hvor hele Københavns bilpark holder for rødt. Normalt er jeg ligeglad. Men det var sq lige vildt nok :oops: Badeforholdene i ejendommen er noget skod. I hvert fald det i stueetagen. Ved ikke om der er noget på 1. sal eller i kælderen som er mere tiltalende.

Nå. Jeg havde talt med Alice for at booke Christina eller Maria. De er blandt de piger man scroller igennem her pigerne. Christina var optaget, så det blev Maria. Og så kun sølle 700 for 30 minutter!

Og hvem er hun så? Ganske kort: Hun er rumæner, vejer cirka det samme som en racercykel, små a-skålsbabser, minirøv og er indehaver af verdens mindste fisse. Kan du føre en samtale med hende? Kun hvis du taler rumænsk. Hun har et kønt ansigt og er smilende. Meget forsigtig og genert. Nok mest pga sprogbarrieren. BJ var med kondom efter mit ønske. Lad os bare sige jeg har fået bedre blowjobs gennem tiden. Du kan rode og rage alt det du vil mens hun ligger og småkysser på dig over hele kroppen. Og så er der lige sexen. I starten var det op ad bakke. Men hvis du giver hende lidt tid og er lidt forsigtig, kan det godt blive godt. Men det appellerer virkelig til din tålmodighed. For den er godt nok stram. Men lidt efter lidt blev hun mere og mere liderlig og så gik det faktisk ganske godt. Men forvent ikke at du bare kører den i bund fra begyndelsen af.

Jeg droppede en 69ér i dag, som jeg ellers holder meget af. Og jeg gad heller ikke fransk uden kondom. Jeg ved ikke helt....men jeg er lidt mere i tvivl når det kommer til rumænske piger (som jeg undgår, men vidste ikke bedre da jeg ikke har været på stedet før) i forhold til fx polske og ungarske piger. Det lyder nok lidt tosset. Men sådan har jeg det.

Hvis du er fløjtende ligeglad med at snakke med pigen og vil have det mindste teenageguf der findes i Kbh. lige nu, så afsted.

PS! Christina var i gang med en anden kunde da jeg kom. God damn, han var en brøler. Jeg tror de kunne høre ham i Herning, da han kom. Men hun er altså lækker. Hun kom ud bagefter mens jeg stadig stod i venterummet, splitter nøgen. Mums :) 

Peace

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for kvalitetsanmeldelse som altid :) Og fedt, du tog en for holdet og tog ud til Cherry. Er dog glad for, det ikke var succesfuldt, så man nu kan høre om dit møde med hende Maria, som jeg finder mere interessant :D

18 år, 160 cm. og verdens mindste fisse - hun bliver den næste jeg besøger. Ingen tvivl om det! Min pik bliver helt sulten nu bare ved tanken om den lille mini fisse, der skal hapses. Og så er prisen jo virkelig til den pæne side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 39 minutter siden:

Tak for kvalitetsanmeldelse som altid :) Og fedt, du tog en for holdet og tog ud til Cherry. Er dog glad for, det ikke var succesfuldt, så man nu kan høre om dit møde med hende Maria, som jeg finder mere interessant :D

18 år, 160 cm. og verdens mindste fisse - hun bliver den næste jeg besøger. Ingen tvivl om det! Min pik bliver helt sulten nu bare ved tanken om den lille mini fisse, der skal hapses. Og så er prisen jo virkelig til den pæne side.

Jeg håber du vil kunne bekræfte min fornemmelse for at hun er ganske ny i det her. Fresh of the boat. Hun bad slet ikke om penge! Dem måtte jeg selv minde hende om inden jeg gik. Ingen telefon med på rummet. Ingen obligatorisk køkkenrulle eller vådservietter heller til bagefter. Kondomet måtte jeg forresten selv sætte på og afmontere. Hun havde på ingen måde travlt. Lå bare der på sengen nøgen bagefter med et lille smil og kiggede på mig mens jeg klædte mig på. Det hele var sådan lidt pusserløjerligt, nu jeg sidder her og gennemtænker oplevelsen retrospekt.  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev fristet af denne anmeldelse og var et smut indenom det gule hus i Rødovre i dag. Jeg må give trådstarter ret. Lille pige, spændstig krop. Men ikke en dame af mange ord ...

Hold jer muntre

Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 2 minutter siden:

Alice is her name or?

No. She is just one of the girls at the place. The one that answered the phone when I called. All 5 girls are under one or two numbers. You will be asked witch girl You like to meet, when You call.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tacoma skrev, for 6 timer siden:

Blev fristet af denne anmeldelse og var et smut indenom det gule hus i Rødovre i dag. Jeg må give trådstarter ret. Lille pige, spændstig krop. Men ikke en dame af mange ord ...

Hold jer muntre

Tacoma

Hun har måske haft munden for fuld?

tumblr_mwl5k7U76j1qlnecbo1_500.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he.. så kan man lære at rykke mens tid er..

men en familie weekend i det Jydske forsinkede mit ønske om at besøge Maria her..

men ærgerligt nok er begge annoncer nutaget af.. øv øv..

kan kun håbe de kommer igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg nok en af de sidste der fik oplevet det. Det var måske godt det samme, for jeg tror da Marias fisse var til mere da jeg var færdig med hende

(Jeg har et indlæg i den anden tråd med Maria-18 år)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...