Hop til indhold
Fynfriskfyr

Middelfart Claudia og Noa

Recommended Posts

Fynfriskfyr skrev, for 1 time siden:

Er normalt ikke en der skriver anmeldelser, jeg men har lige været forbi et par søde tøser på den anden side af broen. Oplevelsen holder jeg for mig selv, men kan afsløre at fik hilst på dem begge og at billeder er ægte de er her kun ugen ud.

https://annoncelight.dk/showad/235650

Hvad er meningen med dit skriv?

Der er da ingen anmeldelse i det.

Hvorfor har du lagt det under Efterlysninger i Jylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu den her heller ikke holder som en efterlysning. Men på den anden side hvis man så på den som en anmeldelse ville den også være ret mangelfuld. For mig virker det her kun spm en konstatering eller måske skjult reklame

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 3 timer siden:

Jeg syntes nu den her heller ikke holder som en efterlysning. Men på den anden side hvis man så på den som en anmeldelse ville den også være ret mangelfuld. For mig virker det her kun spm en konstatering eller måske skjult reklame

Hejsa jeg gider sku helt ærligt ikke pensle ud hvad der skete :-) .. ja jeg har nok skrevet i et forkert forum sorry.. det var første gang. Der er mange dårlige oplevelser derude, ville bare dele at jeg havde en god en. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfriskfyr skrev, 1 time siden:

Hejsa jeg gider sku helt ærligt ikke pensle ud hvad der skete :-) .. ja jeg har nok skrevet i et forkert forum sorry.. det var første gang. Der er mange dårlige oplevelser derude, ville bare dele at jeg havde en god en. :-)

 

Du har været her i 3år og kun kommet med 2 kommentar som er i denne tråd .

Kan godt forstå du ikke tages seriøst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 33 minutter siden:

Du har været her i 3år og kun kommet med 2 kommentar som er i denne tråd .

Kan godt forstå du ikke tages seriøst

Kan  du  tages  særlig  seriøs? Det  er  altid negativ støj der  kommer  fra  din  side.  Håber  du  er  mere  positiv  når  du  møder  dine  kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Kan  du  tages  særlig  seriøs? Det  er  altid negativ støj der  kommer  fra  din  side.  Håber  du  er  mere  positiv  når  du  møder  dine  kunder. 

Og min mening om dig holder jeg for mig selv;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Og min mening om dig holder jeg for mig selv;)

Det  sætter  jeg  stor pris på <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hermed årsagen til at jeg ikke har skrevet noget... Og at jeg "gemmer" mig igen. Havde bare bedste oplevelse og ville bare dele. Men..her er åbenbart ikke plads til anmeldelser der ikke pensler alt ud i mindste detalje...;-)

Som skrevet.. var der.. det var godt, de var søde og billeder var ægte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfriskfyr skrev, den 20/09/2017 at 22:39:

Og hermed årsagen til at jeg ikke har skrevet noget... Og at jeg "gemmer" mig igen. Havde bare bedste oplevelse og ville bare dele. Men..her er åbenbart ikke plads til anmeldelser der ikke pensler alt ud i mindste detalje...;-)

Som skrevet.. var der.. det var godt, de var søde og billeder var ægte...

Fortsæt med at skrive anmeldelser Fynfriskfyr. Frodige Ida bryder sig om dem, altså hvis de er positive, det bør ikke tages alvorligt. Men der er mange flere der sætter stor pris på dem. Her iblandt mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...