Hop til indhold
Alcacer

Aarhus VIP Eliza - Engtoften

Recommended Posts

Synes der løbende er annoncer med super lækre piger fr Engtoften i Viby... Men har set flere indlæg her på siden om at billederne ikke helt holder.
Har dog ikke nogen personlige erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

This place is a new one the address is engtoften 16D not Engtoften 16A.Photos are Real, go ahead and check it out Please by Google Images. Regards

Redigeret af Luiz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luiz skrev, den 22/9/2017 at 10:47:

This place is a new one the address is engtoften 16D not Engtoften 16A.Photos are Real, go ahead and check it out Please by Google Images. Regards

hahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet en del på Engtoften nåede ikke at prøve Eliza, men Vanessa som er på denne uge har jeg besøgt før, og hun kan klart anbefales. Med hensyn til deres billeder så kan en prof fotograf få stort set hvem som helst til at se ud som en topmodel, så generelt prof billeder siger højst lidt om kropsbygning. Tager vi en som Vanessa, syntes jeg hun er kønnere i virkeligheden end på billederne, men det er jo en smagssag. Jeg er pt ikke blevet skuffet på Engtoften, men har dog heller aldrig forventet at pigerne kommer ind nøjagtigt som på billederne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Deres billeder har som regel været igennem Photoshop så de ikke ligner den pige man møder, enkelte gange har de brugt falske billeder også, det er skrevet fra andre herinde i deres indlæg også.

Men jeg er enig i at man kan være heldig at møde nogle søde og gode piger på stedet, ligesom man kan alle andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Dondomingo skrev, for 8 minutter siden:

Billederne plejer at matche pigen, når jeg har besøgt :rolleyes:

Enten har du været heldig eller haft glemt brillerne derhjemme :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Enten har du været heldig eller haft glemt brillerne derhjemme :D 

Haha - jo vist er det model-billeder, men det plejer at være pigen på billedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...