Hop til indhold

Recommended Posts

Hotcoc..k skrev, den 20/12/2017 at 19:11:

Jeg så Beer til træning i Århus i dag. Vi snakkede i mere and 10 min. Hun er en sød og sjov pige. Hun er allerede stoppet med at arbejde. Hun har en fræk krop når hun er til fitness. Hun er den samme person uanset om hun arbejder eller ej. Jeg kan lide hende og det var hyggeligt bare at stå og snakke med hende til træning. 

        God tur hjem til Thailand.<3

Er der nogen som ved noget om Beer kommer tilbage og hvornår?
 

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ingen planer om at komme til Danmark nu. Jeg savner også hendes massage. Det er endnu ikke lykkedes at finde en massage pige som Beer.

Ser frem til at hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Scorpions har du kontakt til Beer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpions skrev, den 14/1/2018 at 10:20:

Hun har ingen planer om at komme til Danmark nu. Jeg savner også hendes massage. Det er endnu ikke lykkedes at finde en massage pige som Beer.

Ser frem til at hun kommer igen.

Vi skal glemme beer ,hun har fået danske kæreste , det ha jeg høret ,  jeg tog agså til Ryana , hun kan faget 100/ smukker og med på det hele 

Del dette indlæg


Link til indlæg
finbanan skrev, for 18 minutter siden:

Vi skal glemme beer ,hun har fået danske kæreste , det ha jeg høret ,  jeg tog agså til Ryana , hun kan faget 100/ smukker og med på det hele 

kan vi få den en gang mere på dansk. ?  specielt den sidste del.  ????? 

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen ,,,,, beer har kæreste derfor hun er stoppet

Jeg besøgte Rayna hun er bare perfect ,massage , bj,Anal ,,,,hun ser agså bedre ud, flot krop ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Hvem mon den heldige er . ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
finbanan skrev, for 11 timer siden:

Jamen ,,,,, beer har kæreste derfor hun er stoppet

Jeg besøgte Rayna hun er bare perfect ,massage , bj,Anal ,,,,hun ser agså bedre ud, flot krop ,

I call BULLSHIT! 

Du lyder jo bare som en sølle thai der ikke kan få gang i forretningen og derfor forsøger at svine Beer til og fremhæve din egen butik ... 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
finbanan skrev, for 23 timer siden:

Jamen ,,,,, beer har kæreste derfor hun er stoppet

Jeg besøgte Rayna hun er bare perfect ,massage , bj,Anal ,,,,hun ser agså bedre ud, flot krop ,

Læs lige anmeldelser af denne faker....  Rayna.... hun er en fusker og dårlig oplevelse

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der  er rygter i Thai miljøet om at Beer er på vej tilbage inden for de næste par uger. Er der nogen der kan bekræfte det. Har hørt det flere steder i Vejle og Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiktak skrev, for 2 timer siden:

Der  er rygter i Thai miljøet om at Beer er på vej tilbage inden for de næste par uger. Er der nogen der kan bekræfte det. Har hørt det flere steder i Vejle og Horsens

Uha hvis det er sandt skal ser godtnok spares op igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner,
Hvis disse rygter taler sandt - er der flere thai massage steder, der må kigge langt efter mine penge.
Jeg dribler gerne fra Aarhus til Vejle, hvis hun kommer tilbage fra Thailand.
Jeg tænker, at hvis rygterne taler sandt, bliver der travlt, rigtig travlt.
Jeg håber da på Jeres forståelse således at jeg kommer først i køen - da mit overtryk klart må være det værste - hehe! 

Let the Beer flow....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

He he . Hun kommer sgu ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hansisexy skrev, for 1 time siden:

He he . Hun kommer sgu ikke 

Øh har du lyst til at uddybe nærmere, hvis du ligger inde med mere Info :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Nok da hun var i Århus og da hun fløj til Vejle og blev til Beer besøgte jeg hende både på koldingvej og højbanetorvet.

Jeg er spændt på om hun kommer tilbage så jeg kan få god massage og hygge igen.

Håber det er sandt at hun kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funlover skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har besøgt Nok da hun var i Århus og da hun fløj til Vejle og blev til Beer besøgte jeg hende både på koldingvej og højbanetorvet.

Jeg er spændt på om hun kommer tilbage så jeg kan få god massage og hygge igen.

Håber det er sandt at hun kommer.

Hold nu kæft jeg har ikke set så meget tuden over en GP :lol:

Hun er her åbenbart ikke og jeres kommentare har intet med anmeldelser at gøre. kan I ikke tage jeres savn I et andet forum som hyggesnak eller efterlysning. 

bare lidt Stuff til eftertanke.

Bare rart for os som gerne vil læse anmeldelser af piger man faktisk kan besøge I Danmark også får det vi kigger efter ;)

 

  • Synes godt om 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 7 timer siden:

Hold nu kæft jeg har ikke set så meget tuden over en GP :lol:

Hun er her åbenbart ikke og jeres kommentare har intet med anmeldelser at gøre. kan I ikke tage jeres savn I et andet forum som hyggesnak eller efterlysning. 

bare lidt Stuff til eftertanke.

Bare rart for os som gerne vil læse anmeldelser af piger man faktisk kan besøge I Danmark også får det vi kigger efter ;)

 

Flot at der skal komme sådan en melding fra en ret ny bruger som jo har bidraget væsentligt herinde ... 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Flot at der skal komme sådan en melding fra en ret ny bruger som jo har bidraget væsentligt herinde ... 

Haha hvad har antal af bidrag at gøre med hvor ting ligger på sitet? come on get real.

at man er ny men har læst reglerne må da kun være positivt ;) 

Det er også fint I skriver om pigen. ber bare om I ligger det det rigtige sted så vi andre kan nyde godt af de "rigtige"anmeldelser. 

men tak for din åbenbare og indlysende kommentar til den "fattige" anmelder :D 

Desuden kan jeg da også se på din bruger at det er mest kommentarer du bruger sitet til I stedet for anmeldelser så...... ;)

PS jeg skal da være den første til at besøge pigen når du har lavet en anmeldelse af hende og stedet igen. Altså når hun er i Danmark.

Hun lyder da rigtig sprød ;)

Happy thoughts to you too.<3

/4real 

Redigeret af 4real
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden hedder "Beer - Vejle" og den er således nem at komme udenom, hvis man irriteres.

Skal vi ikke lade det blive ved det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 3 timer siden:

Tråden hedder "Beer - Vejle" og den er således nem at komme udenom, hvis man irriteres.

Skal vi ikke lade det blive ved det.

@MadDogAarhus tjaa så skulle du nok ikke havde skrevet så havde det vel været det. 

Havde det så bare været en eller 2 kimnentare på tråden omkring hendes ikke eksisterende tilstedeværelse havde jeg nok ikke kommenteret på dette men....

For nye brugere er det bare falsk reklame ;) irriteres ikke prøver bare at fortælle om min oplevelse af anmeldelses side idet tråden ligger øverst på siden uden man så kan besøge pigen. 

Men man har selvfølgelig hver sin mening. :D Så når du kommentere med din giver jeg gerne min igen. :D

God aften :D

/4real

Redigeret af 4real
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy
Thaimig skrev, den 14/2/2018 at 03:35:

Øh har du lyst til at uddybe nærmere, hvis du ligger inde med mere Info :huh:

Tænker det holder for mig selv. Men kan sige hun har lige kørt mig til lufthavnen  i Bangkok 

Redigeret af hansisexy

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansisexy skrev, for 4 timer siden:

Tænker det holder for mig selv. Men kan sige hun har lige kørt mig til lufthavnen  i Bangkok 

Nå - det var dig som var den heldige.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, den 16/2/2018 at 07:06:

Nå - det var dig som var den heldige.

F

Jeg har besluttet mig at slutte på toppen, og fået min formentlige sidste gang Thaimassage. 

Jeg har vel brugt 40-50.000 kr. på Thaimassage de sidste 5-6 år. Der har været de rigtige gode oplevelser, den bløde mellemvare, og de deciderede dårlige. Af de rigtig gode oplevelser kan nævnes den legendariske Bee fra Point Wellness i Rødovre, som var en fantastisk kvinde, og hver gang blev det kun bedre og bedre. Beer, som vel også nu er legendarisk, får de samme antal stjerner. Lad mig sige det lige ud. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen og sex’en hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. 

Jeg tror ikke der kan findes bedre Thaimassage i DK end det Beer leverede. Derfor kan det kun gå ned ad bakke, og derfor er det bedre, at stoppe på toppen og tænke tilbage på Beer, som noget helt unik i den danske Thaimassage branche. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Acucar skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har besluttet mig at slutte på toppen, og fået min formentlige sidste gang Thaimassage. 

Jeg har vel brugt 40-50.000 kr. på Thaimassage de sidste 5-6 år. Der har været de rigtige gode oplevelser, den bløde mellemvare, og de deciderede dårlige. Af de rigtig gode oplevelser kan nævnes den legendariske Bee fra Point Wellness i Rødovre, som var en fantastisk kvinde, og hver gang blev det kun bedre og bedre. Beer, som vel også nu er legendarisk, får de samme antal stjerner. Lad mig sige det lige ud. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen og sex’en hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. 

Jeg tror ikke der kan findes bedre Thaimassage i DK end det Beer leverede. Derfor kan det kun gå ned ad bakke, og derfor er det bedre, at stoppe på toppen og tænke tilbage på Beer, som noget helt unik i den danske Thaimassage branche. 

Jeg besøgte Beer mange mange gange da hun var i Århus under andre navne, og kan kun give dig ret i det med indlevelse, varme og væden :) 

Og jo hun har en afløser, oven i købet samme sted, og samme briks ;) 

Pigen hedder Anni, og hun er nøjagtig lige så dejlig at være sammen med som Beer, Anni er bare flottere. Beers krop bære præg af et par fødsler, hvad Annis gør i væsentligt mindre grad. 

 

Du finder hende hos Siam i Århus. Følg linket i min signatur for adresse mv. 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...