Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel

En glædespige har kun et mål og det er ..

Hvordan kan hun gøre dine penge til hendes penge..

Så kvinden bruger naturligvis alle de muligheder der nu er i hendes værktøjskasse til at charmere sig til dine penge 

Og som alle andre håndværker er der gode og dårlige håndværker - ligeså med kvindernes håndværk

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 1 time siden:

En glædespige har kun et mål og det er ..

Hvordan kan hun gøre dine penge til hendes penge..

Det er så en meget grov generalisering, især når du taler om thai'er. Og egentlig også danske piger.

Er tidligere blevet tilbudt kæresteforhold af en pige, der var meget hypet på Venuslogen, hun var et godt knald, men overhovedet ikke min type.

Og du skal ikke besøge en single thai pige, før du kan invitere hende ud og med lidt held få et forhold til hende.

Og er hun ikke single, så har hun sikkert en veninde, der er, og som hun gerne vil introducere for dig.

Verden er ikke sort/hvid, heller ikke denne verden. ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det er jeg helt klar over, har selv efterfølgende ( efter sex ) været  på date med thai pigen...

God søndag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke lige finde tilbage til trådens emne? Den her debat om troværdighed/ærlighed hører vist mere hjemme under en generel debat ... 

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Keep har du været på date uden for klinikken med hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

...

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

nej det har jeg ikke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 27 minutter siden:

nej det har jeg ikke ...

Du er sq da for dum :shock: 

Rimelig specifik første gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Mange tak for din flotte ros - dyb respekt for dig - tak

Men meget kort har jeg ikke været ude at date med Beer - desværre har jeg ikke fået den mulighed -

det jeg mente før i et tidligere citat var at jeg før har været på date med en thai pige som jeg har haft sex med - kan ikke huske hendes navn - men det er vel også ligegyldigt...

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 12 minutter siden:

Mange tak for din flotte ros - dyb respekt for dig - tak

Hvem siger om der skal informeres om alt  i dette forum ?

Skulle du vel nok have tænkt dig om første gang ;)

Men dyb respekt til dig for at score så sød en pige. 

Håber der var discount på sex da du jo også skulle betale for mad :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 11 timer siden:

En glædespige har kun et mål og det er ..

Hvordan kan hun gøre dine penge til hendes penge..

Så kvinden bruger naturligvis alle de muligheder der nu er i hendes værktøjskasse til at charmere sig til dine penge 

Og som alle andre håndværker er der gode og dårlige håndværker - ligeså med kvindernes håndværk

Men ja har selv været der og blevet "snakket" efter munden. :lol: penge er alt for tøsen så lad jer endelig ikke nare af hendes "søde" væsen. 

Hun er et godt fuck og det er så det :D

 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Abo skrev, for 18 timer siden:

Hun er et godt fuck og det er så det

Sgu reelt også det de fleste sætter pris på ved en GP. Eller er det bare mig der er lidt apart? Så kan hun da reelt for min skyld snakke mig lige så meget efter munden der skal være. Forventer generelt ikke at jeg bliver serviceret meget mere end det jeg har betalt for. Har meget sjældent oplevet at pigen vil have mere. Så vidt jeg husker er det kun sket to gange. Den første gang ville hun ikke nøjes med at sutte mig, hun ville sgu knaldes. Anden gang ville hun ikke nøjes med at blive knaldet, hun ville også slikkes. Så hvad er problemet med egentligt? Eller er det bare mig der har tabt tråden? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.....er der nogen der ved hvornår det er sidste dag Beer arbejder i Denmark.:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpions skrev, for 45 minutter siden:

Hun stopper den 19/12.

Det er en skam for hun er den dejligste jeg nogensinde har mødt.

 

Du har helt ret, hun er afsindig sød og lækker, vi må bare håbe, hun vender tilbage en dag....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det sidste tur med Beer vildt og hedt som det plejer, byen bedste sex. 

Godt hun kom væk fra kælderen på Koldingvej den var ved at være for klam.

Gad vide om der er en afløser på vej som er ligeså god som Beer.

Tvivler

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendt Beer i 4 måneder i Vejle. Hun er den bedste GFE. Jeg har prøvet andre steder men er altid vendt tilbage til Beer. Fordi Beer gør det godt som GFE. Hun er en sød og venlig person og giver god service. Jeg elsker hendes erotisk massage som tænder mig hurtigt. Jeg har været forbi for at sige farvel og give en julegave og ønske alt held fremover. Hun gav den bedste massage i DK.:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi den smukke Beer for sidste gang inden hun stopper i Vejle. Tilslutter mig i koret herinde om at hun er den bedste der kan overgå en mand. Hun giver bare den bedste og frækkeste massage man kan tænke sig. Superfræk og nærværende det er hun. Og så sutter hun pik som en drøm, dybt og intens...og for slet ikke at tale om det frække bagefter... kommer til at savne hende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stopper det !

Vi har igen måttet skjule et indlæg, der indeholder personlige oplysninger om Beer!

Vi vil ikke se dette. Hold jer på sporet. 

Pågældende bruger får lige en hilsen fra Moderatorteamet.

 

  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så Beer til træning i Århus i dag. Vi snakkede i mere and 10 min. Hun er en sød og sjov pige. Hun er allerede stoppet med at arbejde. Hun har en fræk krop når hun er til fitness. Hun er den samme person uanset om hun arbejder eller ej. Jeg kan lide hende og det var hyggeligt bare at stå og snakke med hende til træning. 

        God tur hjem til Thailand.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotcoc..k skrev, for 6 timer siden:

Jeg så Beer til træning i Århus i dag. Vi snakkede i mere and 10 min. Hun er en sød og sjov pige. Hun er allerede stoppet med at arbejde. Hun har en fræk krop når hun er til fitness. Hun er den samme person uanset om hun arbejder eller ej. Jeg kan lide hende og det var hyggeligt bare at stå og snakke med hende til træning. 

        God tur hjem til Thailand.<3

Ja sikker på hun er den samme  - engang GP altid GP.  Skønt at "løbe" på sin "besøgs ven" i motionscenteret. Eller er det :shock: !! Lad os se om hun ikke er tilbage om nogle måneder igen. Lyder ikke til hun kan undvære hendes "followers"  og en god gang pxx :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, den 21/12/2017 at 01:49:

Ja sikker på hun er den samme  - engang GP altid GP.  Skønt at "løbe" på sin "besøgs ven" i motionscenteret. Eller er det :shock: !! Lad os se om hun ikke er tilbage om nogle måneder igen. Lyder ikke til hun kan undvære hendes "followers"  og en god gang pxx :D

Engang Gp altid GP , er sikkert på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotcoc..k skrev, den 22/12/2017 at 13:15:

Engang Gp altid GP , er sikkert på det?

Tja de bliver som regel i branchen ihvertfald i nogen tid. Så hvis hun ikke ligefrem er blevet skræmt og det ser det bestemt ikke ud til så vender de som regel tilbage. Selvfølgelig mest for pengenes skyld  ;)

Håber det da for der er mange der kommer til at savne hende udfra diverse kommentarer  :D

Men selvfølgelig kan jeg tage fejl da jeg ser du omgås hende privat og nok har bedre insider viden  ;)

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...