Hop til indhold

Recommended Posts

STFen skrev, for 9 timer siden:

 Jeg er fantastisk til mange ting.

Det er godt, at du har et positivt selvbillede; alt for mange går rundt og er alt for selvkritiske, og det er ikke sundt. :D

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 7 timer siden:

Det er godt, at du har et positivt selvbillede; alt for mange går rundt og er alt for selvkritiske, og det er ikke sundt. :D

 

Morten

Haha! Sikker på der burde stå "Hun" ;) men ja man kan ikke tage fejl af Beer hun er gude smuk og har det dejligste væsen. Anbefaler alle til at møde op og prøve hendes super dejlige krop. :wub: går altid derfra med et smil.

Abo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også kun synge med på den samme sang, Beer er så absolut Vejles dejligste thainips. 

Har tid igen på mandag;-) denne gang med både Beer og Am nede i kælderen :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igen haft fornøjelsen af Beer, og hun er simpelthen fænomenal. Fra man træder ind af døren, til man svæver lykkelig derfra, er man i hænderne (og mere) på den sødeste thaipige, jeg nogensinde har oplevet. 

Denne gang fik Beer overtalt mig til at prøve en hot stone massage, der virkeligt fik mig til at slappe af og overgive mig til nydelsen. Den efterfølgende afslutning var som altid helt i top, og man er aldrig i tvivl om, at Beer elsker sex. ;-)

Hun har i øvrigt fået nyt billede inde på annoncelight, så man nu kan se hendes lækre ansigt uden, at det er dækket af skrift. 

https://annoncelight.dk/showad/227697

Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal til Vejle og ha’ mig en gang “øl”...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I morgen skal jeg køre gennem Vejle. Denne gang har jeg været heldig og lave en aftale med Beer. Jeg har 2 gange før forsøgt at lave en aftale med hende men hun har altid været optaget. Denne gang har prøvet at lave en aftale dagen før. Jeg ringede og pigen der tog telefonen var Beer, hun taler rigtigt godt engelsk og lød som en sød pige. Jeg ser frem til at se hende i morgen. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poordick skrev, den 20/11/2017 at 23:17:

I morgen skal jeg køre gennem Vejle. Denne gang har jeg været heldig og lave en aftale med Beer. Jeg har 2 gange før forsøgt at lave en aftale med hende men hun har altid været optaget. Denne gang har prøvet at lave en aftale dagen før. Jeg ringede og pigen der tog telefonen var Beer, hun taler rigtigt godt engelsk og lød som en sød pige. Jeg ser frem til at se hende i morgen. 

Lucky you. :) 

God fornøjelse, og så håber jeg da, at du vil få samme positive oplevelse, som mange andre herinde har fået. (Og vi er sikkert mange, der bagefter gerne vil høre lidt om, hvordan det gik.)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var værd at vente på glad for jeg bestilte tid hos Beer dagen før. Vidunderlig ung thai pige med naturlige store bryster og en dejlig røv. Hun smilede da hun åbnede døren jeg sagde jeg  havde en aftale med Beer og hun bekræftede at hun var Beer. 

Vi startede med lidt blid massage og gik videre til den mere sexede del dejlig dybt blowjob og red ovenpå mig indtil jeg kom.

brusebad en cola og et kys.Rigtig dejlig vil helt sikkert  komme igen hvis min vej går til Vejle igen...:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tynd kop the i dag hos Beer havde bestilt en time massage, da jeg kom havde hun det røde så der var ikke mulighed for noget sjov.

Hun fortalte at hun ville stoppe med at arbejde hos Yen i dag, men hun sagde ikke hvor hun ville arbejde bare at det var en andet sted.

Sig til hvis der er nogen der ved hvor hun er jeg har altid været meget tilfreds med den behandling jeg har fået.

Til dato det bedste sex der har kunnet købes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpions skrev, for 14 timer siden:

En tynd kop the i dag hos Beer havde bestilt en time massage, da jeg kom havde hun det røde så der var ikke mulighed for noget sjov.

Hun fortalte at hun ville stoppe med at arbejde hos Yen i dag, men hun sagde ikke hvor hun ville arbejde bare at det var en andet sted.

Sig til hvis der er nogen der ved hvor hun er jeg har altid været meget tilfreds med den behandling jeg har fået.

Til dato det bedste sex der har kunnet købes.

 

Håber da hun bliver i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forleden et smut forbi Yen på Koldingvej og fik at vide, at Beer var stoppet og rejst fordi hun er gravid . Som andre har gjort opmærksom her på sitet, er Beer dog ikke rejst langt, hun har end ikke forladt Vejle.

l dag var jeg på besøg hos Beer, og hun er stadig lige fantastisk til alt det sjove. Da jeg spurgte hende om hun var gravid (taktfuldt, bare rolig) grinede hun og fortalte, at hun godt havde hørt om Yen's "forklaring" 

Det bliver farligt med Beer i Vejle i julemåneden, tror sgu jeg kommer til at give mig selv et par ekstra kalendergaver.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Beer, på den nye adresse, lækker, fræk, sød og venlig som altid, hun har tabt sig lidt. Bedre fås det vist ikke. Desværre rejser hun før jul. 

Det nye sted er lyst og lækkert.

Hun gav mig en forklaring på, hvorfor hun er flyttet, den vil jeg ikke viderebringe, spørg hende selv. Kan bare sige, at den opførsel Yen har udvist gør, at jeg ikke fremover kommer på Koldingvej.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden:

Hvor er hun nu så`?

Enten kunne du læse tråden og se om der ikke skulle være et vink med en vognstang ellers så kunne du jo bestille en tid hos hende. Så er jeg ret sikker på at hun nok skal oplyse det ... 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er et nyt sted og tilbyder nu erotisk hotstone massage. Der var virkeligt dejligt faktisk var det en massage der hjalp på mine slidte muskler.

Skøn erotisk pirrende særligt når man ved hvilken afslutning der er mulighed for. Må konstatere at Beer er den absolut bedste thai pige der i Vejle p.t.

Fik lige et kik på den nye pige på stedet Rose hun ser godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hot stone..... tager du pis på os ha ha.... og er der en pige der hedder rose.... og ikke apple

:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexyeyes skrev, for 44 minutter siden:

Hot stone..... tager du pis på os ha ha.... og er der en pige der hedder rose.... og ikke apple

:P

 

Ehhh hvis det var en joke forstod jeg den ikke.... :-( Hvis det ikke var forstod jeg den alligevel ikke. Kan du forklare over for de alt for dumme mennesker - såsom mig? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, den ‎06‎-‎12‎-‎2017 at 17:54:

Ehhh hvis det var en joke forstod jeg den ikke.... :-( Hvis det ikke var forstod jeg den alligevel ikke. Kan du forklare over for de alt for dumme mennesker - såsom mig? :-) 

Jeg forstod så heller ikk :P but Beer it´s a best Beer in dk. Nok 2017 :wub: 

Kabkunkab

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er den bedste der er i landet.... ingen overgår hendes charme og sikkerhed i at yde en god service. Hun har lidenskab og føleser. Og er oprigtig og ærlig. Jeg kan sige at denne lille søde pige.... er en for sig selv. Hun tænker kun på den person hun er sammen med og ingen anden.

 

Til dig Beer.... jeg vil savne de timer vi har haft sammen... og håber du får det godt i dit videre liv. Uanset hvad du skal arbejde med.

Du har været en meget stor fornøjelse at møde, da du sætter en ære i kundeservice. 

Du ved jeg holder meget af dig som person.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke i fremtiden og håber kun det bedste for dig og din datter og familie.

 

De største knus og kram fra SEXYEYES

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexyeyes skrev, for 15 timer siden:

Beer er den bedste der er i landet.... ingen overgår hendes charme og sikkerhed i at yde en god service. Hun har lidenskab og føleser. Og er oprigtig og ærlig. Jeg kan sige at denne lille søde pige.... er en for sig selv. Hun tænker kun på den person hun er sammen med og ingen anden.

 

Til dig Beer.... jeg vil savne de timer vi har haft sammen... og håber du får det godt i dit videre liv. Uanset hvad du skal arbejde med.

Du har været en meget stor fornøjelse at møde, da du sætter en ære i kundeservice. 

Du ved jeg holder meget af dig som person.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke i fremtiden og håber kun det bedste for dig og din datter og familie.

 

De største knus og kram fra SEXYEYES

jeg forstår du er glad for Beer, men dette opslag skulle du ha sendt direkte til hende, da den lyder meget personlig

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da helt ude ad den, jeg ved hun ikke Er ærlig, hun er sød og dejlig, men siger da hvad hun lige hun siger til den kunde hun er sammen med som vedkommende gerne vil høre og længere er den ikke, en dejlig pige men ærlig nej 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vejle60 skrev, for 12 timer siden:

Du er da helt ude ad den, jeg ved hun ikke Er ærlig, hun er sød og dejlig, men siger da hvad hun lige hun siger til den kunde hun er sammen med som vedkommende gerne vil høre og længere er den ikke, en dejlig pige men ærlig nej 

Er det meget anderledes end hvad alle andre GP'er siger til deres kunder? Hvis de altså siger noget... Har sgu aldrig hørt om en GP der siger til deres kunde: Øv du er godt nok tyk.. Eller nej hvor er din pik lille og blød eller lignende ting. Normalt roser de deres kunder for enten det ene eller det andet. Eller også er de bare ret lige glade og skynder sig at få det overstået. Eller noget midt imellem de to yderpunkter.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...