Hop til indhold

25 årig milf.

Featured Replies

Skrevet

hun er svær at få en aftale med.

jeg spurte om hun kunne kl...      hendes svar. nej.          spørger så om et andet klok slet.       igen bare et nej.        så spørger jeg hvornår hun kan.        hun svare kl 13.

der kan jeg ikke så spørge om hun ikke kan om eftermiddag aften.     igen bare et nej. og ikke mere.

så spørger jeg om hun kan i weekenden.       hun svare ja .      jeg spørg om hun kan lørdag.      hun svare ja kommer an på hvornår.

jeg spøger så hvornår hun kan,..  da hun jo bare skriver nej til de tider jeg spørger på.

det var i onsdags, det svare hun først på søndag kl 20.

at hun kan i næste uge bare ikke fredag lørdag og søndag.

jeg vel ikke spilde tid på hende.

tror ikke hun er helt sikker på hun vel det her

Skrevet
  • Author
jenss skrev, for 1 time siden:

hun er svær at få en aftale med.

jeg spurte om hun kunne kl...      hendes svar. nej.          spørger så om et andet klok slet.       igen bare et nej.        så spørger jeg hvornår hun kan.        hun svare kl 13.

der kan jeg ikke så spørge om hun ikke kan om eftermiddag aften.     igen bare et nej. og ikke mere.

så spørger jeg om hun kan i weekenden.       hun svare ja .      jeg spørg om hun kan lørdag.      hun svare ja kommer an på hvornår.

jeg spøger så hvornår hun kan,..  da hun jo bare skriver nej til de tider jeg spørger på.

det var i onsdags, det svare hun først på søndag kl 20.

at hun kan i næste uge bare ikke fredag lørdag og søndag.

jeg vel ikke spilde tid på hende.

tror ikke hun er helt sikker på hun vel det her

Tak for svar . :)

Har selv prøvet noget lignende!

Nogen der faktisk HAR besøgt/haft besøg af hende? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.