Hop til indhold
Svaberen

25 årig milf.

Recommended Posts

hun er svær at få en aftale med.

jeg spurte om hun kunne kl...      hendes svar. nej.          spørger så om et andet klok slet.       igen bare et nej.        så spørger jeg hvornår hun kan.        hun svare kl 13.

der kan jeg ikke så spørge om hun ikke kan om eftermiddag aften.     igen bare et nej. og ikke mere.

så spørger jeg om hun kan i weekenden.       hun svare ja .      jeg spørg om hun kan lørdag.      hun svare ja kommer an på hvornår.

jeg spøger så hvornår hun kan,..  da hun jo bare skriver nej til de tider jeg spørger på.

det var i onsdags, det svare hun først på søndag kl 20.

at hun kan i næste uge bare ikke fredag lørdag og søndag.

 

jeg vel ikke spilde tid på hende.

tror ikke hun er helt sikker på hun vel det her

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenss skrev, for 1 time siden:

hun er svær at få en aftale med.

jeg spurte om hun kunne kl...      hendes svar. nej.          spørger så om et andet klok slet.       igen bare et nej.        så spørger jeg hvornår hun kan.        hun svare kl 13.

der kan jeg ikke så spørge om hun ikke kan om eftermiddag aften.     igen bare et nej. og ikke mere.

så spørger jeg om hun kan i weekenden.       hun svare ja .      jeg spørg om hun kan lørdag.      hun svare ja kommer an på hvornår.

jeg spøger så hvornår hun kan,..  da hun jo bare skriver nej til de tider jeg spørger på.

det var i onsdags, det svare hun først på søndag kl 20.

at hun kan i næste uge bare ikke fredag lørdag og søndag.

 

jeg vel ikke spilde tid på hende.

tror ikke hun er helt sikker på hun vel det her

 

 

 

Tak for svar . :)

Har selv prøvet noget lignende!

Nogen der faktisk HAR besøgt/haft besøg af hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...