Hop til indhold
HR 69

First time Amager Very slim lady Victoria

Recommended Posts

Jeg besøgte Victoria da hun var i Glostrup for 4-5 måneder siden.

Foto nr 3, 5 og 6 er ægte, de resterende er jeg i tvivl om men de ligner godt nok til ikke at være misvisende.

Victoria er en sød og imødekommende pige, der yder den aftalte service til punkt og prikke. Dog synes øvelserne at være noget mekaniske og uden nogen personlig involvering. Alligevel var første oplevelse god nok til, at jeg forsøgte mig en gang mere en uges tid senere, men nej – stadig sød og smilende og leverer hvad der er aftalt, men igen uden den personlige involvering der gør oplevelsen rigtig god.

Victoria har min anbefaling hvis du er til god sex m.m. og ikke stiller krav om GFE med lidenskabelig tungekys og sex

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Balshoi skrev, for 54 minutter siden:

Jeg besøgte Victoria da hun var i Glostrup for 4-5 måneder siden.

Foto nr 3, 5 og 6 er ægte, de resterende er jeg i tvivl om men de ligner godt nok til ikke at være misvisende.

Victoria er en sød og imødekommende pige, der yder den aftalte service til punkt og prikke. Dog synes øvelserne at være noget mekaniske og uden nogen personlig involvering. Alligevel var første oplevelse god nok til, at jeg forsøgte mig en gang mere en uges tid senere, men nej – stadig sød og smilende og leverer hvad der er aftalt, men igen uden den personlige involvering der gør oplevelsen rigtig god.

Victoria har min anbefaling hvis du er til god sex m.m. og ikke stiller krav om GFE med lidenskabelig tungekys og sex

Mvh
B

Tak for et godt svar Balshoi:)

Tror jeg holder mig hende jeg er begyndt at besøge fast og som giver mig alt som jeg søger..

Er ikke til maskine sex uden indlevelse.. Lidt ærgerligt for dejlig ser hun ud..

Vh

HR 69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...