Hop til indhold
snigeren858

New i Frederica vikar for Bee

Recommended Posts

Hej til alle der har haft fornøjelsen af Bee og Ann.

Jeg var en tur i Fredercia og kørte til Vendersgade hvor jeg er kommet flere gange end jeg kan huske jeg blev taget imod af en smuk og sød thaipige New hed hun og jeg vil gætte på 25 år.

Hendes massage var dejlig blød nærmest sensuel og mange stræjf af lille mand og stjerne da jeg kom om på ryggen begyndte hun at sutte uden til jeg måtte stoppe hende jeg ville også mærke hende og fik kondom på og hun red mig hvilket hun åbentlyst nød om i doggy og hun legede med sin klit mens jeg pumpede løs tilsidst måtte jeg overgive mig og kom med et brøl.

Hun fortalte at hun er ny i faget så behandel hende godt hun er lærnem så hvis i hjælper til med at oplærer hende skal vi nok få megetglæde af hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo svært at sige om det var bee eller ann eller en helt tredie, når jeg ikke spurgte efter hendes kaldenavn.

På trods af det var min oplevelse lige hvad jeg manglede. En perfekt massage uden olie som den slags skal være......ømt, hårdt og befriende. Man kan umuligt få en stådreng under disse forhold!!

Hun tog sig god tid. Jeg gætter på at selve den fine massage tog 50 min. Først derefter kom tilbuddet om ekstra på bordet, fp+1000, b2b+800, hj+500...

Jeg var nok lidt for lidelig og samtidig en lille smule hut på at prøve hendes vildt dejlige krop, så jeg forhandlede ikke i lang tid og fik heller ingen rabat ud af det. Måske godt det samme. Hun skiftede til en rigtig stram lækker kjole fra hendes ellers også ok fine bukser og skjorte....

Og så var der ellers dømt tantra for mine ædlere dele...wauw. Det eneste hun blev ved med at gentage var `close ur eyes and enjouy`...

Da hun endelig syntes at nu var det tid til det helt essentielle.... var jeg faktisk blevet lidt slap igen. Tantra er noget værre noget. Jeg elsker at gi det mere end at få det helt ærlig.

Nå men frem med kondom, af med bh og trusser. Hun ejer nogen meget fine naturlige bryster som man ikke er tvivl om, aldrig har været pattet af afkom. Jeg fik lov at patte på dem og det virkede faktisk på hende. Jeg ved ikke om hun havde haft en skjult aganda om ikke at leve sig ind.....men det må hun jo alligevel have gjort. Jeg fandt min blideste udgave af mig selv og myssede med brysterne til de blev rimelig stive. Derpå lagde hun sig på ryggen og bad mig om at tage hende. Men jeg var ikke helt klar og ville helst kysse/slikke lidt efter alt det tantra...hun ville egentlig helst ikke slikkes og holder en hånd over skidtet. Den tager jeg meget forsigtigt til siden og begynder at slikke. Ja, det smager af creme men ellers er hun dejlig og hun bliver naturligvis hamrende liderlig. Faktisk så liderlig at hun mens hun stønner hårdt skubber mit hoved væk og ber mig om at komme igang. Her da jeg trænger ind i hende forstår jeg hvorfor der var creme. hun er hamrende trang for mig og jeg må lige lade det vare den tid det tar at få den ind. Men så skal jeg ellers også love for at hun tager den. Jeg må pænt vente på at hun gør hvad hun nu har brug for. Jeg står på gulvet, hun på ryggen. Efter ca 3 min kommer hun helt vildt og alligevel har hun kræfter til at klemme mig så hårdt at jeg kommer helt vildt. Det er sjældent et kondom har været så fuldt.... !!

Og så til sidst beskeden om at hun har billet hjem på tirsdag, desværre.

Stedet: 10/10, pænt, rent, varme på mm ( for nogen måske lidt udiskret, da man kun kommer ind ad hoveddøren ud mod traffikeret gade. )

Vært: 10/10, ingen mutter her, man handler med masseøsen selv, mutter blander sig ikke.

massage: 10/10, lækker 50 min true thai massage uden olie.

sex: 9/10. gud det tog ikke lang tid. MEN alene det at hun kom er jo fantastisk....og så stram hun er.

Eller osse er min stor!!! LOL

Nå, men, hun rejser tirsdag gutter...i morgen er sidste chance

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
darrow skrev, for 1 time siden:

Det er jo svært at sige om det var bee eller ann eller en helt tredie, når jeg ikke spurgte efter hendes kaldenavn.

Æv- Jeg har planlagt besøg på ons- eller torsdag. Du kan ikke identificere hende udfra billederne på annoncelight?

Del dette indlæg


Link til indlæg

blot til orientering så er Bee rejst hjem den 04. Jan 2018

de eneste der er der nu er Gib Meena og en ny pige ved navn Linda

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 7 timer siden:

Æv- Jeg har planlagt besøg på ons- eller torsdag. Du kan ikke identificere hende udfra billederne på annoncelight?

Oplevelsen lyder meget som min, så tror det er Gib han har været ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke lang tid at hun skulle sprede glæde her.Hvem skal jeg så tage imellem Fredericia og Århus?

Redigeret af stein
Forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 7 timer siden:
Mr1time skrev, for 7 timer siden:

Oplevelsen lyder meget som min, så tror det er Gib han har været ved

Det må have været Meena, hun er der ihvertfald ikke på onsdag. Hvor høj er Gib? Tatoos?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

 

Det ender med at du har ret. Da jeg besøgte Gib sagde hun at hun ville være der i ca. 3 uger og det er ikke gået endnu. Hende og Meena ligner kropsmæssigt hinanden, syntes jeg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. 

Mr1time skrev, for 6 minutter siden:

Det ender med at du har ret. Da jeg besøgte Gib sagde hun at hun ville være der i ca. 3 uger og det er ikke gået endnu. Hende og Meena ligner kropsmæssigt hinanden,

Tak. det ender jo med at jeg må tage Gib istedet. Pudsigt- for år siden synes jeg at Århus bare var stedet når det kom til Thai, men der sker åbenbart ikke så meget længere. Er Gib petite ikke kun i drøjden, men også i højden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Tak. 

Tak. det ender jo med at jeg må tage Gib istedet. Pudsigt- for år siden synes jeg at Århus bare var stedet når det kom til Thai, men der sker åbenbart ikke så meget længere. Er Gib petite ikke kun i drøjden, men også i højden?

Jeg kan desværre ikke huske hendes højde, lå ned det meste af tiden ;-)

ellers kan jeg tjekke imorgen, har bestilt tid med Gib.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan jeg garantere, ud fra billede 4 på link fra Mr1time, at det ikke var Gib. Hende som jeg havde det rart med har en meget bredere mund, noget mindre bagdel og lår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
darrow skrev, for 24 minutter siden:

Så kan jeg garantere, ud fra billede 4 på link fra Mr1time, at det ikke var Gib. Hende som jeg havde det rart med har en meget bredere mund, noget mindre bagdel og lår.

Jeg er ret sikker på at da Mr 1time skrev var billedserien anderledes. Jeg tror at gib er på billed 5 og 6, og at billed 4 (og 3) er Meena.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er ret sikker på at da Mr 1time skrev var billedserien anderledes. Jeg tror at gib er på billed 5 og 6, og at billed 4 (og 3) er Meena.

Korrekt, rækkefølge og billeder er ændret siden d.23-01 hvor jeg skrev anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige læst tråden igennem een gang til og søgt lidt. Findes der evt billeder af omtalte Linda? Og så lad det ligge. Det lyder jo til at det er husets stil at servicere folk ordentligt uanset hvilken dag man kommer på og uanset hvilken massøse der har vagten.

Jeg vil bare gerne pointere igen, at det er rart at der ikke er en mutter/dørholder som skal forud betales. Jeg hader det og samtidig skal det lige tilføjes at noget af det bedste og mest økonomisk korrekte fisse har jeg fået netop den slags steder i Singapore.... næsten 9 år med et bredt udvalg af cambodiansk og vietnamesisk på menuen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
darrow skrev, for 5 minutter siden:

Har lige læst tråden igennem een gang til og søgt lidt. Findes der evt billeder af omtalte Linda? Og så lad det ligge. Det lyder jo til at det er husets stil at servicere folk ordentligt uanset hvilken dag man kommer på og uanset hvilken massøse der har vagten.

Jeg vil bare gerne pointere igen, at det er rart at der ikke er en mutter/dørholder som skal forud betales. Jeg hader det og samtidig skal det lige tilføjes at noget af det bedste og mest økonomisk korrekte fisse har jeg fået netop den slags steder i Singapore.... næsten 9 år med et bredt udvalg af cambodiansk og vietnamesisk på menuen.

 

Mon ikke billed 1 og 2 er Linda, billed 3 og 4 Meena og 5 og 6 Gib. De ser jo dejlige ud allesammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, Lige nu:

Mon ikke billed 1 og 2 er Linda, billed 3 og 4 Meena og 5 og 6 Gib. De ser jo dejlige ud allesammen.

Bare enig...der er ikke andet for end at komme igen og få flere oplevelser på den addresse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan kun tilslutte mig har altid fået en fin behandling uanset hvem af dem der gav behandling

et godt sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...