Hop til indhold
Guest Kontormand41

mathildee93 - holder ikke aftaler

Recommended Posts

Guest Kontormand41

Har skrevet meget frem og tilbage med Mathildee93 og vi fik også aftalt tid og sted men første aftale aflyste hun. Så aftalte vi en anden dag. Den glemte hun at aflyse og kom med en dårlig undskyldning. Nu har hun blokkeret mig så jeg kan ikke ligge link ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
ViborgMand skrev, den 9/19/2017 at 16:18:

Hun har ellers 5 stjerner

Det opnår hun ved at svare på mange beskeder ;) det betyder ikke at hun er seriøs.

Få stjerner kan betyde at hun svarer alle men ofte siger ellers tak, og bliver belønnet med negativ feedback.

Pointen er, "rating" systemet derinde har meget ringe værdi, når det kommer til at informere om hvor seriøs pigen er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sparkster skrev, for 6 timer siden:

Det opnår hun ved at svare på mange beskeder ;) det betyder ikke at hun er seriøs.

Få stjerner kan betyde at hun svarer alle men ofte siger ellers tak, og bliver belønnet med negativ feedback.

Pointen er, "rating" systemet derinde har meget ringe værdi, når det kommer til at informere om hvor seriøs pigen er :) 

Der er rigtig mange derinde der bruger rating til at straffe andre! Jeg har flere gange fået beskeder fra piger der tydeligt er proffer eller kvinder i en aldersklasse jeg ikek er interesseret i og afviser man dem - BUM!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...