Hop til indhold
Guest Nolow126

Super søde Pernille

Recommended Posts

Guest Nolow126

Hej, 

Har været nede og besøge Pernille til middag, som befinder sig nede ved Aarhus luksus massage. 

https://annoncelight.dk/search/Pernille

Hun er virkelig en sød, udadvendt og charmerende flot kvinde. En kurvet pige med gode og flotte bryster. Hun er rigtig dygtig til hvad hun laver, og helt klart en der taget tid til at tage sig om sine gæster. 

Alt i alt en rigtig god oplevelse. 

 

Redigeret af Nolow126

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig. Jeg besøgte hende forrige lørdag, sådan lidt impulsivt.

Blev ikke skuffet. Sød og naturlig at være sammen med. Mega fine bryster. Jeg kunne sagtens igen. Og ikke kun fordi hun sagde jeg havde pæne arme.....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nolow126 skrev, for 6 timer siden:

Hej, 

Har været nede og besøge Pernille til middag, som befinder sig nede ved Aarhus luksus massage. 

https://annoncelight.dk/search/Pernille

Hun er virkelig en sød, udadvendt og charmerende flot kvinde. En kurvet pige med gode og flotte bryster. Hun er rigtig dygtig til hvad hun laver, og helt klart en der taget tid til at tage sig om sine gæster. 

Alt i alt en rigtig god oplevelse. 

 

Hej søde frække dig. Smiler til dig og siger mange tak for de søde ord. Jeg nød vores lille stund sammen, og håber da at vi skal ses igen til mere hygge og leg.. Stort mut fra Pernille 

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan kun tilslutte mig. Jeg besøgte hende forrige lørdag, sådan lidt impulsivt.

Blev ikke skuffet. Sød og naturlig at være sammen med. Mega fine bryster. Jeg kunne sagtens igen. Og ikke kun fordi hun sagde jeg havde pæne arme.....:-)

Uha mange tak for rosen. Bliver helt glad i låget. Dejligt at læse om sig selv. Og JA dine arme ER flotte !!! Kram fra Pernille 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rookiesgame

Jeg kan virkelig også kun tilslutte mig denne anmeldelse.. Havde fornøjelsen af Pernille for en lille måned siden og jeg blev virkelig positiv overrasket :-) Hun har en dejlig varm personlighed og fik løsnet mine nerver med det samme! Havde en god halv time med hende en morgen i Århus og skal HELT sikkert mødes med hende igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...