Steenborg 399 Skrevet 19. September, 2017 (edited) Efter at have læst de gode anmeldelser af Yuki, prøvede jeg at at lave en aftale med hende lørdag eftermiddag. Men måske netop pga anmeldelserne, lykkedes det mig ikke. Ifølge transen der åbnede havde hun meget travlt. I stedet tog jeg chancen med genboen Hanna, https://dk.sexnord.net/profile/23105 hvilket jeg bestemt ikke kom til at fortryde. Sød og køn velskabt pige/kvinde, med stor indlevelse. Ingen silikone, hvilket bestemt heller ikke er nødvendigt. Åben for forslag,( hvor mange insisterer på at køre et fast program), tilbød ikke anal, ellers ingen grænser. Meget kyssevenlig. Behøvede bestemt ikke at bruge glidecreme. Forstod humoren da jeg på vej ud af døren udbrød: Shit du glemte helt at give mig massage. Priser: 30 min/80€, 60 min/130€. Jeg forsøgte ikke at forhandle om prisen. Redigeret 19. September, 2017 af Steenborg 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlensHorny 6 Skrevet 13. Januar, 2018 Hej Jeg har også besøgt Hanna. (Når en kvinde 'arbejder' det samme sted er det jo egentligt et godt tegn. Hun har åbenbart fået faste kunder, der er tilfredse.) Prisen er åbenbart steget, idet jeg betalte 150 € for 60 min. Lidt i overkanten for flensborgske forhold. Men det var hver €-cent værd. Ingen problemer med tungekys og kort efter de indledende stående kærtegn gled hun ned på knæ og lærte min følgesvend fransk. Vi forsatte på sengen og hun nød åbenbart, da jeg slikkede hende. Vi fortsatte på sengen og efter det egentlige formål gav hun en meget fin massage. Tilsidst have vi en hyggelig samtale om alt muligt. Det er absolut ikke sidste gang, at jeg besøgt hende. Hilsen FlensHorny 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg