Hop til indhold
Guest Thegoodguy

Post Danmark og VM er ovre :)

Recommended Posts

Guest Thegoodguy

Mange har skrevet og spurgt om jeg ikke ville give en lille fortælling om min deltagelse i de to løb.. og der til siger ja gerne ja :) ..

Jeg kørte postnord Danmark rundt som en slags opvarmning til mit VM.. DK løbet i år var et virkelig hårdt løb både den helt vilde vejr i Danmark men også for farten har helt ekstra høj i år (har kørt det 3 gange.) Jeg er ok. Tilfreds med min Egen insat og holdet kørte perfekt fra dag et på Fyn og til vi ramte Aarhus. Jeg personligt synes det var noget fis af både korte ruten af og især aflyse den da det værest vejr være ovre.. Jeg elsker elsker at cykle i sådan noget vejr men det kan vi ikke ændre på løbet er kørt og vi endte med et ganske godt løb.. 

Vidre til VM jeg skal kører løbet på søndag hvor jeg har en helt fri rolle hvilket vil sige  jeg kan satse på en spurt og top ti eller jeg kan gå med et udbrud og håbe at det holder hjem og lave et godt resultat ud af det.. Jeg ankommer i dag til Norge og få kørt en masse kilometer heroppe også kommer resten af DK holder imorgen og fredag :) ..

Indtil videre har jeg ikke rigtig noget at sige:) 

Dejlig dag til jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...