Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

 

Jeg hat ikke så meget tid, så hurtig update.

 

 

Mødte Chanel og det var ikke et hit.

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3029&lan=en

 

Positivt: let at lave mødet, ok engelsk og pris oplyst i tlf. 30 min 1000 60 min 2000, hun ligner sig selv på de selfier der er og hun er ret smuk.

 

Negativt: vælg kun aktiv eller passiv, de fleste jeg har mødt er ok med begge dele på 30 min...

 

Først prøvede vi mig som passiv, men efter under 1 minut var hun utålmodig og ville trykke den hårdt ind det gjorde for ondt og jeg bad om at at vi byttede, hun sagde ok, jeg normal tykkelse og under 20 cm, men efter jeg havde knaldet hende 2-3 min. bad hun mig stoppe fordi jeg var for stor, så satte hun sig op i sengen og insisterede på at resten skulle være et handjob.

 

Jeg kunne have gjort det bedre hjemme selv, jeg giver 3/10 for det hele, fordi hun var ret flot.

 

/Hulbror

Ps. Hendes telefon ringede højt to gange på de 5 minutter vi vat i sengen, så måske det var nye penge der trak... Jeg stod på gaden under 20 min. Efter ankomst inkl. Et modvilligt bad.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...