Hop til indhold

Recommended Posts

Fik tid til et besøg hos denne dejlige pige. Men ak... Var ikke hende der var bag døren. Tror også jeg kom ubelejligt.... Hun havde fandens travlt med at få det hele overstået og få mig sparket ud igen. Ved nu hvordan Jehovas V føler... g... Der var ingen indlevelse udover hendes stønnen som vist ikke var ægte...( Helt sikkert ikke)..måtte heller ikke røre hendes brystvorter... som nok var ømme ovenpå alt den silicone der var stoppet i. Fik også at vide at jeg skulle blive færdig for tiden var gået. Var ude efter 20min. Men havde betalt for 30min. Gad vide om hun sender en kreditnota på de sidste 10min.:D:P

 

Screenshot_20170918-230632.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Messi fortjener ikke dårlig service.

Han er jo Gud!

Argh..OK..Der er så lige Maradona..

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 7 timer siden:

Fik tid til et besøg hos denne dejlige pige. Men ak... Var ikke hende der var bag døren. 

XXXfootlover skrev, for 6 timer siden:

Tak for at dele din oplevelse. Du burde dog have skrevet hendes navn i overskriften så andre har mulighed for at fremsøde din anmeldelse ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

 

Plejer også at skrive navn, men det glippede.  Prøver at rette.

DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

 

ppd skrev, for 10 timer siden:

 

 

Redigeret af messi61

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...