Hop til indhold
Nord_sex

Hotte Sheela - Aalborg

Recommended Posts

Hej,

vil da lige dele en rigtig dårlig erfaring med jer. Hende her skal i holde jer langt langt væk fra:

http://side6.dk/resultatside/?q=hottesheela

For det første at det fake billeder.  -Det så jeg straks da der manglede en tatovering på skulderen... Da vi havde afregnet og hun fik tøjet af fandt jeg lynhurtigt ud af at hun var uvasket klam, og stank forfærdeligt af sved. Jeg afbrød derfor med det samme, og krævede mine penge tilbage hvilket hun nægtede at give mig! 

I må for Guds skyld ikke besøge hende.. Stedet der ligger lige bag Hobrovej er ligeledes både klamt og utiltalende.

Sidder  med en rigtig dårlig følelse.. Var der max 5 min og fik ikke en skid for det, og hun nægtede at returnere pengene, hvad gør man i sådan en situation?? Andre der har et bud?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Du siger det vel til hende som det er, at du synes hun seriøst trænger til et langt bad.

Før du vil overveje at komme tæt på hende med din bedste ven.

Med pengene, du har jo ikke fået noget som helst. Så giv hende muligheden for at overveje hendes situation, så du ikke behøver at ringe efter politiet.

Tyveri er jo stadig ulovligt, så nævn gerne at du vil ringe til politiet. Så de kan komme forbi og ordne sagen, se om ikke det kan få hende på andre tanker.

Det er vel ikke din skyld, at hendes manglende hygiejne får dig til at fortryde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener ikke at der er andet at gøre end at skrive oplevelsen på erfaringskontoen.

Det er desværre betingelsen nogle gange, at man må træffe en split-second-decision om man ønsker sex med vedkommende. Når hun har taget tøjet af, mener jeg ikke at man kan kræve alle pengene tilbage. Og om man virkelig vil indblande politiet i denne sag, må man gøre op med sig selv. Det ville jeg ikke selv have tålmodighed til at afvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi, men jeg gik igen, da det OVERHOVEDET ikke var det rigtige billede. I virkeligheden er hun en lille fed neger i et ildelugtende værelse. Nord_Sex hvad fanden er det der for et hus hun er i (tæt på syghus syd), er der andre kvinder på den adresse ved du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Jeg har været der et par gange, men det er en del tid siden.

Lyder heller ikke til at det er den samme, som jeg besøgte der.

Dengang var der kun hende den ene, som var der.

Men huset er vel delt op i lejligheder,  det ser det i hvert fald ud til.

Men ja huset kunne godt være noget bedre vedligeholdt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg havde lignende oplevelse hos http://side6.dk/resultatside/?q=hotjoan22 i tirsdags.

Hun er bare pisselækker, slank og flotte bryster- men efter at have betalt for en time +en ekstra tur , et bad så kom hun nøgen ind. Men der var ikke nogen form for oralsex med i prisen ØVBØV prøvede med 69, men de kunne ikke komme på tale til den pris. :angry: jeg foreslog hun beholdte kr. 300,- og så sagde jeg tak for i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...