Hop til indhold
Guest flinkmand

Besøg hos S hos Nara i Vejle

Recommended Posts

Guest flinkmand

Efter at have læst mange positive anmeldelser af S i Vejle, tænkte jeg at hun skulle prøves da jeg var godt liderlig.

Jeg ringede og bestilte tid hos hende, og wauw - hun er godt nok en lækker pige. Jeg aftalte 1 time for 1200,- og start med superfransk, sex og efterfølgende massage.

Hun var virkelig hot, og jeg nød hende i fulde drag i ca 40 minutter, hvorefter den sidste tid gik med hyggesnak og massage. Hun taler ok engelsk og er virkelig en sød og imødekommende person. Desværre var der problemer i et andet massage/bollerum, hvor der var en kunde som ikke opførte sig ordentligt, så jeg listede herefter hurtigt ud af døren.

Det eneste negative der kan udsættes på besøget er stedets beliggenhed, hvor du træder direkte ud på en rimelig befærdet gade, men det skal jo ikke belaste pigens evner. Hun er fantastisk lækker - kan klart anbefales.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hun har et smukt ansigt. Pæn slank krop og vil skyde hende til ca 165 cm. Håret er ikke langt, men går vel til nakken. Hun har fine fine bryster i størrelse b/c - dejlig faste (ikke silicone).

Min oplevelse af pigen og hendes ydelser var virkelig en fornøjelse, og hun virkede til at nyde mit selskab, hvilket jo også spiller ind på den totale oplevelse, så hvis du har 1200 kr. i overskud kan du godt investere dem på hende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...