Hop til indhold
Sexpåbudget

Randers på budget

Recommended Posts

Jeg har tidligere været heldig i Randers, med piger til 1000kr eller under for. En time med mulighed for at komme flere gange. Som profilnavnet antyder er det på budget, elsker købesex oplevelsen, men budgettet er desværre ikke det største. Nogen bud? Gerne en masse links. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Sexpåbudget skrev, den 18. september 2017 at 19:44:

Jeg har tidligere været heldig i Randers, med piger til 1000kr eller under for. En time med mulighed for at komme flere gange. Som profilnavnet antyder er det på budget, elsker købesex oplevelsen, men budgettet er desværre ikke det største. Nogen bud? Gerne en masse links. 

Du er for langt ude.......

Wh

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 2 timer siden:

Du er for langt ude.......

Wh

Hvorfor det White Hunter. Man siger ganske vist, at pris og kvalitet følges.  Det gør det også i en vis grad, men ikke i en sådan grad, at der ikke kan være en dårlig oplevelse med den dyr pige og tilsvarende en rigtig god oplevelse med en ikke så dyr pige.  Det Sexpåbudger søger er nok nogle fra den sidste kategori.

Jeg kan ikke hjælpe, da jeg helst vælger de smukke og lidt dyrere slanke piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

synes tit man læsser folk der har købt tid ved den dyre pige og har fået en dårlig oplevelse.

og nogle som købt tid ved en der ikke tager så mange penge og har fået en kanon god oplevelse.

 

White Hunter vis der er nogen der er langt ude må det være dig, få den kommentar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexpåbudget skrev, den 9/18/2017 at 17:44:

Jeg har tidligere været heldig i Randers, med piger til 1000kr eller under for. En time med mulighed for at komme flere gange. Som profilnavnet antyder er det på budget, elsker købesex oplevelsen, men budgettet er desværre ikke det største. Nogen bud? Gerne en masse links. 

Hej.

Ifølge anmeldelserne kan du vist med sindsro prøve hende her:

Jeg kan oplyse, at sidst jeg skrev med hende, da var hun til kr. 800,- for en time - men ellers en tusse! Jeg har ikke kunnet finde annoncer fra hende i ret lang tid, men hvis links'ene i anmeldelserne stadig virker, så kan hun sagtens kontaktes på det angivne telefonnummer for en aftale. Jeg kunne i hvert fald.

Og ellers er der jo tajpigerne i Randers. Dem der yder fuld pakke er typisk til en tusse. Go' fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...