Hop til indhold
Modenmand

1 class ? elendigt. hold jer fra hende.

Recommended Posts

besøgte 1class domina for noget spanking og røvslik, jeg ankommer og venter først 15 minutter før hun er parat,  hun spanker mig med telefonen i hånden og virker fuldstændig ide forladt, som en tøs som lige har fået sine penge. jamen okay. jeg siger så hun gerne må sætte sig på mig, hvor hun så siger ja det kan ske med tøj på? og så tænker jeg bare. betaler jeg lige for at du skal sidde på mig med tøj på eller nøgen, nå men hun vil ikke have hendes slaver slikker på hende, ud af det blå. jeg må slikke hendes fødder og gå. værste behandling til dato, vildt så meget penge kan gøre ved en. hun tjener nærmest penge på at slå andre. ingen kontakt med hende overhoved uden over hendes fødder. hold jer fra sådan noget skrald :)

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det noget I havde aftalt inden at du måtte slikke hende? 

Kan godt se at det er surt show at hun virker optaget af andet end dig. Det ville jeg sku os blive lidt bitter over. Der forventer man trods alt fokus når man er slave for en Domina. 

Jeg synes også at et tidligere indlæg af @Brøndby bar lidt præg af det samme. Måske hun bare ikke rigtig gider mere, men "børneopsparingen" ikke rigtig helt er til at trække sig tilbage ;)

Jeg kom meget før i tiden i et SM studie i Herlev og der var både nogen som tilbød at man kunne slikke dem og nogen hvor det var et klart no no. Så tror det er vigtigt at forventingsafstemme den slags inden . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 2 timer siden:

Var det noget I havde aftalt inden at du måtte slikke hende? 

Kan godt se at det er surt show at hun virker optaget af andet end dig. Det ville jeg sku os blive lidt bitter over. Der forventer man trods alt fokus når man er slave for en Domina. 

Jeg synes også at et tidligere indlæg af @Brøndby bar lidt præg af det samme. Måske hun bare ikke rigtig gider mere, men "børneopsparingen" ikke rigtig helt er til at trække sig tilbage ;)

Jeg kom meget før i tiden i et SM studie i Herlev og der var både nogen som tilbød at man kunne slikke dem og nogen hvor det var et klart no no. Så tror det er vigtigt at forventingsafstemme den slags inden . 

1 class tilbyder præcis man slikker hende. når men hun var sikkert ikke i humør til det, havde man spurgt om penge tilbage havde ragnerok brudt ud. typisk sådan nogle. hold jer væk fra dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 17 timer siden:

1 class tilbyder præcis man slikker hende. når men hun var sikkert ikke i humør til det, havde man spurgt om penge tilbage havde ragnerok brudt ud. typisk sådan nogle. hold jer væk fra dem.

Ja ok hvis det var aftalen kan jeg godt se at det er en fesen fornemmelse at få påklædt facesitting:/ øv øv!!

Men i den situation synes jeg at du er i din gode ret til at bede om penge retur. Kan ikke forstå hvad du mener med ragnarok . Nu har jeg aldrig selv besøgt den omtalte domina, men hun kan måske være til at tale med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige jeg synes det er utroligt at du spilder din tid med at skrive opdigtede historier... men dette board er nu efterhånden så useriøst og fyldt med mudderkastning så det under mig nu ikke. Jeg er passioneret, driver min forretning med omhu og behandler mig selv med respekt. Mere er der ikke at sige. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
1st Class Domina skrev, 1 time siden:

Jeg må sige jeg synes det er utroligt at du spilder din tid med at skrive opdigtede historier... men dette board er nu efterhånden så useriøst og fyldt med mudderkastning så det under mig nu ikke. Jeg er passioneret, driver min forretning med omhu og behandler mig selv med respekt. Mere er der ikke at sige. 

Ja der er altid to sider af en sag. Så det er da rart når den anden part der er involveret også blander sig ! 

  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså du kan skrive hvad du vil. Jeg kender til sandheden. Og det ville de nye som besøger dig også kende til. Ingen grund til at en fyr lige har andmeldt dig dårligt og nu kommer du og siger min historie er løgn? Hvor lavt kan man synke man. Har ikke noget imod dig men tilbyder du noget så ikke skift mening, andet er for dumt og mærkeligt. Især når du handler dig selv med respekt som du siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utrolig useriøse indlæg der ligner en hetz. Har kun gode oplevelser med. Dronningen fra flere besøg på Fyn og en enkelt gang i det flotte domiciel i Søborg. Har altid fået en excelent proffesionel behandling af en mega attraktivt kvinde i fedt dress. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Helbo - 

Hun er altid top professionel - med empati og det frækkeste glimt i øjet- og oplagt..

det er ihvertfald mine oplevelser gennem årene i Søborg

1st Class kvinde med ben i næsen 

TAK Dronning :-)

Kempes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun gode oplevelser med hende gennem årene, men det kan jo svigte ind imellem, og kommunikation er en svær ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, den 26/9/2017 at 12:56:

Det fremgår jo klart og tydeligt af 1st.class Dominas hjemmeside at Dominaen ikke tilbyder seksuel kontakt, så det da noget fis at skrive eller forvente.

https://www.1stclassdomina.com/om-1st-class-domina/specials/

ja lad være mem at gå til de der der dominaer der ikke vil lade sig slikke i missen det hører sig ligesom til  og eller handjob ikke samleje det siger ligesom sig selv men der er dag også herskerinder eller  Dominaer der også tilbyder dete men det er vist  sjældent men sikkert lækkert at opleve samleje under tvang  hihi

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Endelig ikke kritisere "dronningen" for så ender du med at blive truet og personligt forfulgt, især hvis hun er kommet i næheden af din E-mail eller telefonnummer . 

 

Taler af erfaring.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Brøndby skrev, for 4 timer siden:

Endelig ikke kritisere "dronningen" for så ender du med at blive truet og personligt forfulgt, især hvis hun er kommet i næheden af din E-mail eller telefonnummer . 

 

Taler af erfaring.

 

 

nej ved du hvad Madame m tror Brønby, Jeg tror  personligt at du  trænger til en gang ordentlig  omgang OPDRAGELSE....

Gag i din  Lille beskidte mund, og ikke mindst strips fikseres omkring alle dine små fede fingre,  en for en, så du fremover IKKE  kan skrive dumme ting i dette forum....

HVORFOR har Dronningen mon fravalgt dig ???????    Tjaa det kan  man så  undre sig over,JEG personligt havde spærret dig inde på ubestemt tid.... Og leget BC når lysten opstod....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 8 minutter siden:

nej ved du hvad Madame m tror Brønby, Jeg tror  personligt at du  trænger til en gang ordentlig  omgang OPDRAGELSE....

Gag i din  Lille beskidte mund, og ikke mindst strips fikseres omkring alle dine små fede fingre,  en for en, så du fremover IKKE  kan skrive dumme ting i dette forum....

HVORFOR har Dronningen mon fravalgt dig ???????    Tjaa det kan  man så  undre sig over,JEG personligt havde spærret dig inde på ubestemt tid.... Og leget BC når lysten opstod....

Wow! :lol:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Madame M skrev, for 16 minutter siden:

nej ved du hvad Madame m tror Brønby, Jeg tror  personligt at du  trænger til en gang ordentlig  omgang OPDRAGELSE....

Gag i din  Lille beskidte mund, og ikke mindst strips fikseres omkring alle dine små fede fingre,  en for en, så du fremover IKKE  kan skrive dumme ting i dette forum....

HVORFOR har Dronningen mon fravalgt dig ???????    Tjaa det kan  man så  undre sig over,JEG personligt havde spærret dig inde på ubestemt tid.... Og leget BC når lysten opstod....

Lidt anderledes nytårstale fra Dronningen:D

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-01-01-kim-jong-un-afsloerer-atomknap-i-nytaarstale-men-han-havde-ogsaa-et-andet-budskab

kunne du ik fiksere denne mands små tykke pølsefingre?han er også tæt på knapper han ikke må røre;)

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Enzo L'uri skrev, for 12 minutter siden:

Lidt anderledes nytårstale fra Dronningen:D

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-01-01-kim-jong-un-afsloerer-atomknap-i-nytaarstale-men-han-havde-ogsaa-et-andet-budskab

kunne du ik fiksere denne mands små tykke pølsefingre?han er også tæt på knapper han ikke må røre;)

Enzo

 lige netop dette lille monster  du omtaler, har jeg fulgt lidt, Og kan kun sige at han kan give mig mareridt,og ham  burde hele verden være skræmt af :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 2 timer siden:

nej ved du hvad Madame m tror Brønby, Jeg tror  personligt at du  trænger til en gang ordentlig  omgang OPDRAGELSE....

Gag i din  Lille beskidte mund, og ikke mindst strips fikseres omkring alle dine små fede fingre,  en for en, så du fremover IKKE  kan skrive dumme ting i dette forum....

HVORFOR har Dronningen mon fravalgt dig ???????    Tjaa det kan  man så  undre sig over,JEG personligt havde spærret dig inde på ubestemt tid.... Og leget BC når lysten opstod....

Kære Madame M,

 

Ved godt jeg nu er udenfor trådens emne, men hvad er BC?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
SpankingSub skrev, for 20 minutter siden:

Kære Madame M,

 

Ved godt jeg nu er udenfor trådens emne, men hvad er BC?

 

BC er =  Breath control, eller leg med åndedrættet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Madame M skrev, for 11 timer siden:

nej ved du hvad Madame m tror Brønby, Jeg tror  personligt at du  trænger til en gang ordentlig  omgang OPDRAGELSE....

Gag i din  Lille beskidte mund, og ikke mindst strips fikseres omkring alle dine små fede fingre,  en for en, så du fremover IKKE  kan skrive dumme ting i dette forum....

HVORFOR har Dronningen mon fravalgt dig ???????    Tjaa det kan  man så  undre sig over,JEG personligt havde spærret dig inde på ubestemt tid.... Og leget BC når lysten opstod....

Nu har du ikke været udsat for det jeg har oplevet, så jeg synes du skulle blande dig uden om denne debat, da du tydeligvis ikke ved hvad du taler om ( med mindre "Madame M"  dækker over endnu en af Dronningens fake profiler her inde ) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...