Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte idag Jassmin.... Nej det er ikke hende på billederne, men det kunne det sagtens være, helt seriøst...! 

En lille petit godte, med en lille velformet røv og en endnu mindre talje, var jo helt bange for at hun gik i stykker. :D små ungpige bryster og et par enkle tatoveringer, meget sød og smilende.

Jeg købte 15min. og som sædvandlig når det næsten er FOR godt til at være sandt kunne lille Daffy ikke, men hun havde tid til at jeg kunne betale mig for ekstra tid. 

Det eneste minus var at hun hele tiden påtalte at tiden var knap, også efter hun fik ekstra penge... men jeg fik da lov en tage hende af flere omgange, med spillepauser, og cumshot ud over hendes petit dejlige krop. 

Wau den røv..!!!:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

Hvilken bydel evt en gade tæt på...og lidt om din pris hos hende...

Brønshøj, tæt på Brønshøj Torv... 

pris, ja uden at fornærme nogen i den billige ende. Det er to piger der holder til i en lejlighed, fik ikke fat i hvad veninden hed, men hun stak lige hoved ud da jeg gik og hun så sgu også ok ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mindre detalje..!!! 

Der er ikke rigtige døre i lejligheden, men tæppe for døråbnnngen, hvilken gør at du føler at andre gæster vader lige for dig.;) når de kommer og går.:huh: 

ja man skal ikke være sart

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 4 timer siden:

Daffy-Dick, var superfrench incl.?

Var hun lisså slank og var hendes fisse lisså lækker som på billederne?

Hov syntes jeg havde svaret på denne her, fransk Varde gummi. 

Og billederne (også fissen) var meget tæt på virkeligheden... hendes pariser røv er virkelig i særklasse, hun skal opleves i doggy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i dag, og da jeg så hende blev jeg ret begejstret. Sikke en lækker røv hun render rundt med i g-streng. 

Nå men jeg købte 15 minutter, og i et øjebliks kådhed valgte jeg med det samme at give hende 100 kr ekstra. Jeg håbede vel på lidt ekstra god service. Hun kiggede undrende på mig, tog pengene og gik ud i køkkenet med dem. De penge havde absolut ingen effekt. Hun kom ind igen og mens jeg lagde tøjet på gulvet, der var ikke andre steder, sad hun og sms'ede med formentligt den næste kunde. 

Jeg blev kommanderet om på ryggen, og på total slap diller prøvede hun så at påsætte kondom. Heldigvis fik jeg stoppet hende, og det gik op for mig at dette ville blive endnu en af de der vanvittige oplevelser hvor jeg bliver overrasket over at det kan være så lidt ophidsende at kneppe en så lækker pige. 

Jeg sagde hun skulle lægge sig på ryggen så jeg kunne røre ved hende. Det var svært, for brysterne måtte ikke kysses, og kun berøres meget overfladisk, og mellem benene var der kun adgang for min pik. Al anden berøring var ikke tilladt. Jeg prøvede at joke med det, og spurgte om jeg måtte holde hende i hånden. Et høfligt smil var den varme respons.

Jo mere passiv og restriktiv hun blev, jo mere kommanderende blev jeg, ærgerligt nok, for det tror jeg egentligt ingen af os ønskede. Jeg fik hende doggy, og hun er lækker, og jeg nød det i fulde drag, men ikke som i gensidig sex mere som bare at tage hvad jeg ville have i det tempo der passede mig. Og super stram er hun, så nogle gange bare nyde det langsomt mens jeg sundede mig lidt. Mange gange tjekkede hun om kondom var på plads, og det betød jo reelt bare at hun egentligt blev bollet konstant i 10 minutter. Det må da være hårdt for hende efter en hel dag med mange kunder der måske gør det samme. Men hun var jo ikke til andre mere skånsomme berøringer og Nussen og pjatten som ville ha været så meget hyggeligere. 

20 minutter efter jeg blev lukket ind, stod jeg igen på gaden. 500 fattigere, hvilket er ironisk da jeg netop valgte hende fordi hendes priser var lave. For måske 600 kunne jeg ha fået god massage og lidenskabelig thai håndjob. Det gør jeg næste gang. Lige indtil jeg igen bliver liderlig af unge billige fuldpakke løsninger som jeg igen kan blive skuffet over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 7 minutter siden:

Jeg besøgte hende i dag, og da jeg så hende blev jeg ret begejstret. Sikke en lækker røv hun render rundt med i g-streng. 

Nå men jeg købte 15 minutter, og i et øjebliks kådhed valgte jeg med det samme at give hende 100 kr ekstra. Jeg håbede vel på lidt ekstra god service. Hun kiggede undrende på mig, tog pengene og gik ud i køkkenet med dem. De penge havde absolut ingen effekt. Hun kom ind igen og mens jeg lagde tøjet på gulvet, der var ikke andre steder, sad hun og sms'ede med formentligt den næste kunde. 

Jeg blev kommanderet om på ryggen, og på total slap diller prøvede hun så at påsætte kondom. Heldigvis fik jeg stoppet hende, og det gik op for mig at dette ville blive endnu en af de der vanvittige oplevelser hvor jeg bliver overrasket over at det kan være så lidt ophidsende at kneppe en så lækker pige. 

Jeg sagde hun skulle lægge sig på ryggen så jeg kunne røre ved hende. Det var svært, for brysterne måtte ikke kysses, og kun berøres meget overfladisk, og mellem benene var der kun adgang for min pik. Al anden berøring var ikke tilladt. Jeg prøvede at joke med det, og spurgte om jeg måtte holde hende i hånden. Et høfligt smil var den varme respons.

Jo mere passiv og restriktiv hun blev, jo mere kommanderende blev jeg, ærgerligt nok, for det tror jeg egentligt ingen af os ønskede. Jeg fik hende doggy, og hun er lækker, og jeg nød det i fulde drag, men ikke som i gensidig sex mere som bare at tage hvad jeg ville have i det tempo der passede mig. Og super stram er hun, så nogle gange bare nyde det langsomt mens jeg sundede mig lidt. Mange gange tjekkede hun om kondom var på plads, og det betød jo reelt bare at hun egentligt blev bollet konstant i 10 minutter. Det må da være hårdt for hende efter en hel dag med mange kunder der måske gør det samme. Men hun var jo ikke til andre mere skånsomme berøringer og Nussen og pjatten som ville ha været så meget hyggeligere. 

20 minutter efter jeg blev lukket ind, stod jeg igen på gaden. 500 fattigere, hvilket er ironisk da jeg netop valgte hende fordi hendes priser var lave. For måske 600 kunne jeg ha fået god massage og lidenskabelig thai håndjob. Det gør jeg næste gang. Lige indtil jeg igen bliver liderlig af unge billige fuldpakke løsninger som jeg igen kan blive skuffet over. 

Haha - det lyder næsten på en prik som denne her oplevelse jeg havde forleden......... Nå men, op på hesten igen, og find mig en go' en at prøve.. ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at vi kan blive enige om at man trods alt ikke nær sproget bliver snydt ved thai. Det bedste sex jeg har haft har 100% været hos thaier, og de bedste orgasmer på klinikker har være håndjob efter lidenskabelig massage. Problemet er at når jeg kører ud vil jeg ikke nøjes med hj, og tror derfor det er bedre med et knald. Og hvis man kun skal have sex er thai ofte dyrer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...