Trident 175 Skrevet 18. September, 2017 Kender I den gamle Michael Falch sang Superlove. Her i sommer kom der en ny pige i mit lokale supermarkedet. Og af en eller anden grund mistede jeg evnen til at tænke over eventuelle konsekvenser… I det her supermarkedHar jeg kredset om din kasseFor at få et kærligt blikNu står jeg her for 20. gangMed cornflakes og postejMen li' meget har det hjulpet &Jeg er kun luft for digJeg kæler omkring kassenLægger varer på dit båndStuderer reaktionen… (Og hun var) Flirtende, smilende pige, altid en kæk bemærkning… Og så var det jeg tog et (mentalt) greb i bollerne og mandede mig op og spurgte om hun ville gå med mig ud og drikke en øl en af dagene… ”Øh nej, det må jeg ikke for firmapolitikken og jeg tror heller ikke min kæreste vil syntes om det!! – men tak for tilbudet” Nu skal jeg hilse og sige, at det fanme er akavet at købe sine varer, når hun er på vagt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 18. September, 2017 Trident skrev, for 45 minutter siden: ...... Nu skal jeg hilse og sige, at det fanme er akavet at købe sine varer, når hun er på vagt Vel er det da ej, hun synes da du er super cool og har nosser nok til at prøve, noget jeg misunder dit mod til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 18. September, 2017 På tanken hvor jeg køber rundstykker på vej på arbejde i weekenden, er der også en ung kvinde, som jeg har udvist interesse for uden stor succes. De første par gange føltes det lidt akavet, men der er slet ikke noget nu, tværtimod er hun ekstra sød og venlig - nok netop fordi hun sætter pris på, at jeg var interesseret i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 18. September, 2017 Fuck det er sejt gjort! Fortjener så meget respekt. Når det er på den måde og ikke stalker agtigt, hvor man har fundet ud af hvor hun bor og opsøgt hende, så er det da kun modigt gjort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 18. September, 2017 jydetampen skrev, for 5 minutter siden: Fuck det er sejt gjort! Fortjener så meget respekt. Når det er på den måde og ikke stalker agtigt, hvor man har fundet ud af hvor hun bor og opsøgt hende, så er det da kun modigt gjort. haha god humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 18. September, 2017 Trident skrev, for 1 time siden: Kender I den gamle Michael Falch sang Superlove. Her i sommer kom der en ny pige i mit lokale supermarkedet. Og af en eller anden grund mistede jeg evnen til at tænke over eventuelle konsekvenser… I det her supermarkedHar jeg kredset om din kasseFor at få et kærligt blikNu står jeg her for 20. gangMed cornflakes og postejMen li' meget har det hjulpet &Jeg er kun luft for digJeg kæler omkring kassenLægger varer på dit båndStuderer reaktionen… (Og hun var) Flirtende, smilende pige, altid en kæk bemærkning… Og så var det jeg tog et (mentalt) greb i bollerne og mandede mig op og spurgte om hun ville gå med mig ud og drikke en øl en af dagene… ”Øh nej, det må jeg ikke for firmapolitikken og jeg tror heller ikke min kæreste vil syntes om det!! – men tak for tilbudet” Nu skal jeg hilse og sige, at det fanme er akavet at købe sine varer, når hun er på vagt Det er nok kun akavet for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg