sexmandk 7 Skrevet 18. September, 2017 Jeg har mange tanker for nogle år tilbage hvor den dejlige rødhårede Miss Redhead var aktiv i og omkring Aalborg. Hun var virkelig naboens frække pige og i den grad med på mange frække ting. Uanset om det var hjemme hos hende, på besøg på en selv eller i naturen. Savner sgu den pige. Desværre er hun ikke aktiv mere og er næsten sikker på hun ikke vender tilbage til branchen. Men fantastisk tid med Miss Redhead. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 18. September, 2017 Ja hun var en helt speciel dejlig petite pige. En jeg virkelig kom til at holde af, men det er godt nok mange år siden jeg besøgte hende sidst. Håber kun det bedste for hende fremover. Ville virkelige gerne give hende et kram, hvis jeg havde muligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 18. September, 2017 Hvor i Aalborg var hun henne og hvor lang tid siden snakker vi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 19. September, 2017 Aalborgok skrev, for 15 timer siden: Hvor i Aalborg var hun henne og hvor lang tid siden snakker vi ? Det vil jeg også gerne vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. September, 2017 Det er ca. 8 år siden hun brændte mig af, efter vi havde skrevet en del sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 19. September, 2017 Hun startede på Djursland og endte i Aalborg, tæt på universitetet. Hun var en dejlig pige sgu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 19. September, 2017 Hende har jeg aldrig været sammen med. Jeg er åbenbart gået glip af en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 20. September, 2017 Måske dette indlæg hører til i et andet forum Jeg kan oplyse at Miss Redhead i dag husere på Sjælland og ikke beskæftiger sig med frække aftaler mere, i hvert fald ikke sidst jeg talte med hende for ca. 2 år siden. Hun flyttede derover da hun blev gravid, det var i maj/juni 2009. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexmandk 7 Skrevet 17. August, 2018 (edited) Virkelig en dejlig pige og meget imødekommende, smilende og gav sig god tid. Redigeret 17. August, 2018 af sexmandk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexmandk 7 Skrevet 13. September, 2018 Var så heldig at få lov at lave film med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 15. September, 2018 Er det noget vi må se? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg