Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos malle - https://www.massagenordsjaelland.dk/ - i hendes private lejlighed i Hørsholm nord for København og stedet ligger nemt at komme til, uanset om du kommer med bil eller med toget. Malle laver erotisk massage af imellem 1 og 2 timers varighed, og afslutning med svensk eller fransk. Det er nødvendigt med tidsbestilling og du får adressen, når der er booket tid. Ønsker du at besøget skal være diskret, så foregår det som nævnt dels i en privat lejlighed, dels har hun et princip om, at der er tid nok imellem de forskellige bookinger, så kunderne ikke møder hinanden.

Selve massagen foregår på en opvarmet og rigtig massagebriks, hvilket giver en god komfort. Endvidere er Malle meget smilende og snaksaglig, hvilket giver en hyggelig og god stemning.

Malle er rigtig god til at veksle imellem god massage og så pirring, hvor man adskillige gange bliver kørt op, hvorefter massagen fortsættes. Dette sker flere gange indtil en dejlig forløsning til sidst. 

Malle er velskabt med et par flotte bryster, der bliver pakket ud i forbindelse med afslutningen, og som i denne forbindelse kan nydes i fri dressur.

En dejlig oplevelse, der tåler en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 19/9/2017 at 21:09:

Jeg tror ikke man må røre hendes tisskon´ :lol:

Tror sgu, du har ret. Jeg ved ikke...måske er det nødvendigt at skrive p.g.a. de erfaringer hun (og andre GP'er der skriver på samme måde) har gjort sig, men når alle de ting som man IKKE må næsten fylder mere i annoncen end den service, hun er indstillet på at yde - ja så bliver man altså fravalgt af mig. Just sayin'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, den 21/9/2017 at 19:42:

men når alle de ting som man IKKE må næsten fylder mere i annoncen end den service, hun er indstillet på at yde - ja så bliver man altså fravalgt af mig. Just sayin'

Helt enig, jeg kommer heller ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...