Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis du nu havde skrevet f.eks. "Nogen der har været på Østergårdsvej 282 i Solbjerg" i emnefeltet og måske lidt mere om hvad du gerne vil have at vide i indholdet af dit indlæg: f.eks. "Jeg er kun interesseret i massage", så man ikke et nødt til først at klikke sig ind her og derefter på annoncen for overhovedet at se hvad det drejer sig om, så tror jeg der vil være en meget større chance for at der er nogen der svarer.

Redigeret af KraceiYaw

Skrevet
KraceiYaw skrev, 1 time siden:

Hvis du nu havde skrevet f.eks. "Nogen der har været på Østergårdsvej 282 i Solbjerg" i emnefeltet og måske lidt mere om hvad du gerne vil have at vide i indholdet af dit indlæg: f.eks. "Jeg er kun interesseret i massage", så man ikke et nødt til først at klikke sig ind her og derefter på annoncen for overhovedet at se hvad det drejer sig om, så tror jeg der vil være en meget større chance for at der er nogen der svarer.

Helt enig, spild af tid...

Skrevet

Thaikvinden på billedet ser rigtig indbydende ud fra denne vinkel. Måske samme indbydende sag i 360 graders omkørsel. Det gør overhovedet intet med et lille afbræk.

Det kan være spændende at køre ud til Solbjerg for en gang masage ++.

nammenam

Skrevet
Fregne skrev, den 18/9/2017 at 21:20:

Thaikvinden på billedet ser rigtig indbydende ud fra denne vinkel. Måske samme indbydende sag i 360 graders omkørsel. Det gør overhovedet intet med et lille afbræk.

Det kan være spændende at køre ud til Solbjerg for en gang masage ++.

nammenam

Har været der for et stykke tid siden - et godt sted - og hun ser da dejlig ud ... selvom det kun er bagfra ... så det må prøves efter den 1.10.17 ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.