Hop til indhold
Guest Katrine-RedenUng

Sugardaddies

Recommended Posts

Guest Katrine-RedenUng

Kære alle,

Dejligt at se at mit indlæg kan være kimen til så meget vigtig debat.

Som respons på kritikken af Reden vil jeg blot bede jer om at klikke på linket til RedenUng som jeg har vedhæftet. RedenUng er en søsterorganisation til Rederne, men idet vi primært arbejder med unge (under 18) i prostitution og gråzone prostitution, samt i høj grad har en forebyggende og vidensdelende rolle ift. udsatte unge, så er vores arbejde og tilgang end anden end den klassiske Rede, alt dette står tydeligt på vores hjemmeside redenung.dk som i selvfølelig hjertens gerne må se nærmere på.

Alko: Grunden til at vi ønsker at videofilme interviewet og ikke "blot" kan transskribere det er, at klippet skal bruges til et event, som RedenUng laver i november. Dette er de, der er interesseret i at medvirke selvfølelig informeret om, og godkendt. Til dette event vil det simpelthen ikke være brugbart med en tekst eller transskribering.

Mette Tøsen: jeg forstår udmærket dine kritikpunkter ift. at videofilme mænd der skal snakke om et så tabubelagt emne, dette er også grunden til at vi tilbyder fuld anonymitet (sløring af ansigt, sløring af andre kendetegn, sløring af stemme osv.). Der vil være mulighed for at de deltagende får tilsendt spørgsmålene på forhånd, hvis de ønsker at forberede sig, dette er dog noget jeg aftaler internt med de der ønsker at deltage. Ift. dette med det tabubelagte emne, vil i også kunne vælge at se et dette interview som en mulighed for at italesætte jeres side af sagen og muligvis bryde nogle af disse tabuer, dette er selvfølelig kun, hvis i anser os som værende troværdige og soler på os, hvis ikke kan i som sagt undlade at deltage :) 

Som jeg tidligere har skrevet har mit indslag været en åben forespørgsel, jeg har ikke skrevet direkte til jer, jeg har ikke spammet de tråde der er om sugardating, jeg lader de der ønsker at deltage kontakte mig, de der ikke ønsker dette har selvfølelig ret til at lade være. Det er selvfølelig spændende at høre om jeres argumentation og kritik, det er helt sikkert noget jeg vil tage med videre.

Kh. Katrine  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 9/18/2017 at 11:21:

Du behøver ikke tæppebombe fora herinde, de fleste brugere har en intelligens kapacitet, der muliggør at finde de indlæg, man finder interessante! ;) 

Hun har da heller ikke tæppe bombet forummet her.
Hun har skrevet en enkel tråd, gamle jas ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 11 minutter siden:

Hun har da heller ikke tæppe bombet forummet her.
Hun har skrevet en enkel tråd, gamle jas ;)

Der var nu en anden trådstart, men den er væk nu. Dog stadig et stykke fra tæppebombningen.

Lad det ikke ødelægge vort gode humør.

Og jeg kan ikke stille op, da jeg ingen erfaring har med sugarbabes/-daddying.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forstår jeg at RedenUng har fokus på unge under 18 år.

Om årsagen er at jeg ikke seksuelt er tiltrukket af ”konfirmander,” det ved jeg ikke, men jeg er aldrig stødt på unge på under 18 år på Sugardaters, (og heller ikke nogen som har lignet nogen under 18 år), og det som vi skriver om på Eroguide er jo om vores oplevelser med glædespiger, herunder sugarbabes – men sugarbabes som de findes på Sugardaters (altså i praksis glædespiger). Jeg har aldrig på Eroguide set sugardating omtalt i anden sammenhæng, og jeg har heller aldrig set omtale af unge under 18 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære Kathrine

Jeg syntes Finn 1101 har fine pointer i sit svar, jeg deler hans opfattelse at du nok ikke på eroguide kan finde nogen mænd der har erfari ger med sexkøb af børn under 18, du skriver at målgruppen for reden ung er børn piger under 18, 

Dette bekræftes på jeres shjeme side herfra har jeg sakset

Målgruppen er unge under 18 år, der går i grundskole og på ungdomsuddannelser, samt unge i særlig risiko, som f.eks. udsatte unge, bi- og homoseksuelle drenge, piger og drenge med anden etnisk baggrund end dansk, samt psykisk syge unge.

Du glider nemt udenom forslaget at stille spørgsmål i forum og få svar. Men som Finn 1101 skriver så er vi mænd her i guiden ikke i målgruppen for dig da vi ikke køber, og derfor ikke har, erfaringer med børn på 15/16/17 år der sælger sex...  

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katrine-RedenUng skrev, for 7 timer siden:

Kære alle,

Dejligt at se at mit indlæg kan være kimen til så meget vigtig debat.

Som respons på kritikken af Reden vil jeg blot bede jer om at klikke på linket til RedenUng som jeg har vedhæftet. RedenUng er en søsterorganisation til Rederne, men idet vi primært arbejder med unge (under 18) i prostitution og gråzone prostitution, samt i høj grad har en forebyggende og vidensdelende rolle ift. udsatte unge, så er vores arbejde og tilgang end anden end den klassiske Rede, alt dette står tydeligt på vores hjemmeside redenung.dk som i selvfølelig hjertens gerne må se nærmere på.

 

Så hører dit indlæg og søgen efter mænd nok ikke til på EG.  Her har vi netop nedenstående regel.

Citat

1.4 Det er forbudt at skrive eller antyde, at glædespige, gigolo eller transvestit er under 18 år og enhver efterlysning af mindreårige piger/drenge vil medføre bortvisning. Omtale af seksuelle forhold til unge under 18 år er ligeledes ikke tilladt og vil medføre bortvisning

En ting er selvfølgelig regler, men hvis omdrejningspunktet er køb af sex, hvor pigerne er under 18  år,  Så skyldes efterlysningen højest tænkeligt uvidenhed omkring formålet med EG og kulturen på EG. 

Jeg tror vi er mange mænd på EG, der på ingen måde hverken direkte eller indirekte vil sættes i bås med mænd der køber sex  af unge uselvstændige piger under 18 år.  Der er ingen tvivl om at på EG er der mange voksne kvinder og mænd,  der kan fortælle rigtig meget omkring prostitution, både de gode ting og bestemt også omkring skyggesiderne.  Men viden omkring det specielle segment som RedenUng dækker, har vi næppe nogen reel praktisk erfaring med. 

Afslutningsvis kan jeg så tilføje "Jeg tror vi er rigtig mange, der dels tager afstand fra købesex der omfatter teenagere, og dels er bekymret for den udvikling, hvor flere og flere unge flirter med gråzone prostitution i forskellige former". 

Så reelt synes jeg faktisk man skulle fjerne tråden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dav Katrine-ungreden

Se nu er jeg en ældre dame, der har haft min gang på de her forum i meget lang tid, og en af de ting der er rigtigt godt, når man betræder sådan et forum, det er at man læser "indgangsbønnen" hvad må man og hvad må man ikke!

Der står bla. Du må ikke bare tænke på at skrive, antyde at pigen er under 18 år....(men det har du jo læst ik? selvfølig har du det!)

Nu er jeg selv 103 år, du skriver "ung-i-reden"... men det fratager dig jo ikke, selv om du er ung i håret fra at, tænke lidt ud over din aldersgruppe normalt tænker, ved at søge selvstændigt på oplysningerne, herinde!

Som en skrev, har vi set massere af studerende, jonalister, skoleelever, der bare lige skal lave en eller anden undersøgelse, afhandling....bla bla...faktisk er glædespige/gæst det mest undersøge emne,.....Hvorfor er det aldrig skraldemandens dårlige ryg der bliver undersøgt med samme iver?

Men du har en ny indgangsvinkel: tataaaaaaaaaaaaaaaaa Sukkerdaddys, der er til unge under 18 år der gerne vil videofilmes(selv om de er sløret)...er du helt sikker på du er kommet til det rigtige sted, når du læser indgangsbønnen? til et event?

Det skal du sku nok få held med......:wacko:

Kom nu lige ind i kampen ik:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katrine-RedenUng

Kære Alle,

Nu vil jeg lige understrege at jeg på ingen måde søger, eller går ud fra, at der herinde er sugardaddies der er sammen med unge under 18. Unge under 18 er blot den gruppe som RedenUng arbejder med og på ingen måde noget vi antyder i gør jer i. Som mit indledende opslag viser søger jeg en mand der har erfaring som sugardaddy, hverken mere eller mindre, derfor ikke mænd der er sammen med unge under 18.

Mvh. Katrine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katrine-RedenUng skrev, for 54 minutter siden:

Kære Alle,

Nu vil jeg lige understrege at jeg på ingen måde søger, eller går ud fra, at der herinde er sugardaddies der er sammen med unge under 18. Unge under 18 er blot den gruppe som RedenUng arbejder med og på ingen måde noget vi antyder i gør jer i. Som mit indledende opslag viser søger jeg en mand der har erfaring som sugardaddy, hverken mere eller mindre, derfor ikke mænd der er sammen med unge under 18.

Mvh. Katrine

Når man nu dels søger oplysninger og åbenhed, hvad er så lige begrundelsen for, at man ikke har modet til at tage imod vores invitation til en åben debat eller i det mindste at turde offentliggøre spørgeskemaet.  

Det er sikkert en god idé, at producere en lille video omkring hvad er sugardating for en størrelse.  Der hvor kæden falder lidt af, er at i åbenbart tror, at man kan tegne et deltaljeret og nuanceret billede, ved kun at tale med en person.  

Mine oplevelser og erfaringer i forbindelse med købesex er ikke universale, hvorfor man er nødt til at tale og lytte til flere, såfremt man ønsker at beskrive hvad det handler om, hvorfor nogen køber, og andre udbyder, hvad siger venner og bekendte osv.

Og så lige et enkelt råd omkring slørring af stemme.  Der er andre der har forsøgt sig med slørring af stemme, typisk ender man op med en stemme der lyder som en underlig forbryder. Brug i stedet penge på at få en semiskuespiller til at ligge stemme til, det vil afspejle virkeligheden bedre (mere neutralt)

Der er en grund til at tonen i vores indlæg er kritisk, og det skyldes, at vi tit har oplevet, at mange gerne vil i kontakt med os, men sjældent ønsker at lytte. Det sidste skal forstås således at man på forkant har bestemt sig for hvad budskabet og konklusionerne skal være, og har man det således giver det jo ingen grund at tale med den gruppe mennesker der rent faktisk har både viden og erfaring. 

Jeg fornemmer altså for meget lukkethed. Personligt synes jeg egentligt initiativet overordnet set som oplysning er udmærket, det skal nok bare pudses lidt til og bygge på dybdegående indsamling af fakta og info.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katrine-RedenUng

Kære TheVoice,

Der bliver ikke lagt et "spørgeskema" op her på tråden idet, at det er et interview vi skal gennemføre, der bliver ikke lagt en interviewguide op da den 1) endnu ikke er udarbejdet, og 2) vi ikke efterspørger en skreven debat på denne tråd men derimod et interview med en eller flere sugardaddies.

Desuden så belyser vi temaet sugardating fra flere forskellige vinkler end blot denne sugardaddy vinkel. Endvidere har vi skam kontakt til mere end én sugardaddy så vi sikrer nuancerne.

Tak for tippet ift. sløring af stemme, vi har professionelle fagfolk, som helt sikkert nok skal have helt styr på denne anonymisering, som vi desuden tilrettelægger nærmere med deltagerne.

Jeg vil nu slutte denne tråd da jeg vist ikke kan retfærdiggøre, at bruge flere arbejdstimer på dette, hvis nogen af jer skulle være interesseret i at deltage eller har konkrete spørgsmål ift. jeres deltagelse, så er i velkommen til at kontakte mig igennem privatbesked.

Tak for debat, i skal være velkommen til at debattere videre.

Kh. Katrine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da hun jo arbejder for Reden, så er hun helt sikker imod prostitution, men jeg synes at man generelt må anerkende Redens sociale arbejde, ligesom KFUK’s generelle sociale arbejde, og så må man prøve at få organisationen til at forstå, at de har 90 % ret, men at de er nødt til at indse og arbejde ud fra at der er undtagelser, samt at deres lidt tåbelige politiske holdning i virkeligheden gør mere skade end gavn for de mennesker, som de gerne vil beskytte.

Min opfattelse er, at der er flere og flere modstandere, der kommer til fornuft, og man kan jo håbe på at man en dag kom frem til noget brugbart: Der er helt klart brug for regler og kontrol på området, og løsningen er hverken som i Sverige eller Tyskland eller lovløse tilstande som i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 13 minutter siden:

Gad vide om Katrine er for prostitution eller imod?

Det svar må så blafre i vinden....

Det er ikke godt at vide. Men hun får tilsyneladende ikke dét, hun kom her på EG efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ærligt så er det super ærgerligt at alle farer i kridthuset for at nedgøre både reden og deres ung i reden...... der er kan da umuligt være nogen herinde som kan være i tvivl om at de helt unge sukkerpiger kan komme til et punkt hvor de har/får brug for hjælp.

De har ingen at tale med om det de laver - det er tabubelagt at være GP...men klinikpiger har da i det mindste hinanden. Sukkerpigerne har ingen.

At man så ikke skal glemme at reden er en offentligt støttet butik....det er så en helt anden sag.

Men at ville hjælpe unge piger ud af Sukkerbranchen, det syntes jeg sq trods alt er en ganske fin ting.

Når man læser i SB forummet herinde, så levner det jo ingen tvivl om at de allerfleste mænd køber sex af SB pigerne fordi at det rr billigt, de kan få en hel del mere uden gummi og de kan få længere tid osv. 

Det er så nemt at sidde herinde som bruger og anonymt være sexkøber og så samtidigt 'disse' folk der rent faktisk prøver at hjælpe eller ihvertfald prøver at finde ud af hvordan at de kan hjælpe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease 

Meget enig! Og jeg forstår heller ikke at mange afviser en dialog med hende. Personligt har jeg altid ment at samtale fremmer forståelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katrine-RedenUng skrev, den 19/9/2017 at 11:33:

 

Som respons på kritikken af Reden vil jeg blot bede jer om at klikke på linket til RedenUng som jeg har vedhæftet. RedenUng er en søsterorganisation til Rederne, men idet vi primært arbejder med unge (under 18) i prostitution og gråzone prostitution, samt i høj grad har en forebyggende og vidensdelende rolle ift. udsatte unge, så er vores arbejde og tilgang end anden end den klassiske Rede, alt dette står tydeligt på vores hjemmeside redenung.dk som i selvfølelig hjertens gerne må se nærmere på.

 

Hej K

Opklarende: Vil I i kontakt med nogen der har "sugardatet" unge under 18? Det er forbudt emne herinde og mit gæt er at de sugardaddies har andre fora? 

Men hvis I bare vil I kontakt med mænd, der har mødt unge piger i regi af sugardating, stiller jeg måske gerne op, anonymt. Skriv evt. en direkte besked til mig. Jeg har en enkelt gang stødt ind i en, der var 17, hvor det aldrig udviklede sig ud over en interessant dialog med hende (hun viste sig at være i en ret sårbar situation), så hvis det er jeres fokus kan jeg ikke hjælpe meget.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk mit indtryk, at der på EG findes rigtig mange både kvinder og mænd, der gerne står til rådighed med erfaringer og gode råd. Det er ligeledes mit indtryk, at der også er mange der ej heller har et problem med at tale om skyggesiderne, herunder også hvad kan være medvirkende til at forholdene bliver bedre.  Selvfølgelig er der brug for oplysning, exitprogrammer m.v.  og mon ikke vi alle værdsætter disse instanser.

At folk farer i kridthuset opfatter jeg mere som et udtryk for, at man egentligt gerne vil involveres, men på en måde hvor man møder hinanden i øjenhøjde. Desværre tegner der sig et fastlagt mønster hver gang der kommer henvendelser.  For det første har man sjældent gjort sig den ulejlighed at fortælle helt klart og tydeligt hvad formålet er. Når nogen så spørger lidt dybere ind til det, så kommer der altid svar, som klar signalere "Det er noget tys tys, som vi ikke kan fortælle meget om, men i er velkomne til at deltage".  Når og hvis et projekt så gennemføres har jeg aldrig oplevet, at man er vendt tilbage og fortalt hvordan det gik, herunder at fremlægge resultaterne, konklusioner, således at vi kan debattere det.  Der til kommer så, at mange der har prøvet at deltage ofte efterfølgende fortæller at de nærmest ikke kunne genkende deres holdninger og udtalelser (på grund af vinkling og klip)

Om det er en misforstået opfattelse, at vi ikke kan håndtere andres meninger og holdninger til prostitution, hvorfor man er meget lukket, ved jeg ikke. Det jeg til gengæld ved er, at hvis man vil noget omkring prostitution, så er man nødt til at gå lidt mere ydmygt til sagen og udvise respekt for både køberne og sælgerne. Det er jo pudsigt at når en eller anden instans eller nogen politikere skal forholde sig til prostitution, så vil man typisk kun i kontakt med branchen for via interviews m.v. at blive bekræftet i ens fordomme eller for at underbygge en fastlagt holdning omkring at det burde forbydes.

Der er ikke noget være end at forsøge at være behjælpelig overfor "bedre vidende mennesker"  En ting der undre mig gevaldigt er, at hvis man er professionelt beskæftiget med at hjælpe unge piger eller glædespiger der mistrives osv,  at man så ikke benytter EG som et sted, hvor man løbende tjekker op på udviklingen og hvad der rører sig i prostitutionsbranchen.  Ja, jeg er godt klar over, at vi sikkert også skal vende os til, at alle nødvendigvis ikke synes prostituion er fedeste samt, at der også skal ske en holdningsbearbejdelse omkring at fordi man kan købe sex,  og det er lovligt, så skal man ikke frasige sig et ansvar for de konsekvenser det kan medføre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære TheVoice....hvor siger du det bare godt:-P

Jeg er selv kommet dertil, hvor jeg kan sige....jeg har gjort, jeg har stillet op, jeg har hjulpet, jeg har svaret på, jeg har deltaget i....for hvad?

og hvad er der kommet ud af det? ingenting.....spild af tid!

Måske alle de mennesker der har lavet undersøgelser/event/efterskoleopgaver osv osv har fået noget ud af det...hvem ved?

Men de prostitueret har ikke!

Nu hedder de sugerbabes...før hed de amatøre....

Forskellen på mig og Hellerrupfruen er kun geografien!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu er projektet henvendt til at skulle hjælpe ganske unge Sugarbabes.....ikke voksne GP'ere. 

Jeg er skruet sådan sammen at jeg vitterligt ønsker at alle skal have alt den hjælp som er muligt, hvis de står i en livskrise. Det er simpelthen for nemt at 'bare være ligeglad'.

Jeg har også deltaget i alverdens ting og sager....med meget svingende succes.

Jeg syntes heller ikke at man skal støtte alle mulige projekter blindt....men pt er reden ung og Liva de eneste 2 som har noget som henvender sig til de helt unge.

Jeg har mødt tilstrækkeligt mange piger i branchen som havde inderligt brug for hjælp til at komme ud af prostitution, at reden og liva er de 2 eneste er sq sørgeligt.

Prostitution bliver betragtet som et socialt problem ( kommune,stat osv ) men der er altså ingen offentlige steder pigerne kan få kvalificeret hjælp.

Sådan som jeg ser det, er det største problem ved den/de mænd de ønsker at interviewe ingen kontrol med om de bliver fremstillet som nogle gustne vamle mænd som har en adfærd som et rovdyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Nu er projektet henvendt til at skulle hjælpe ganske unge Sugarbabes.....ikke voksne GP'ere. 

Jeg er skruet sådan sammen at jeg vitterligt ønsker at alle skal have alt den hjælp som er muligt, hvis de står i en livskrise. Det er simpelthen for nemt at 'bare være ligeglad'.

Jeg har også deltaget i alverdens ting og sager....med meget svingende succes.

Jeg syntes heller ikke at man skal støtte alle mulige projekter blindt....men pt er reden ung og Liva de eneste 2 som har noget som henvender sig til de helt unge.

Jeg har mødt tilstrækkeligt mange piger i branchen som havde inderligt brug for hjælp til at komme ud af prostitution, at reden og liva er de 2 eneste er sq sørgeligt.

Prostitution bliver betragtet som et socialt problem ( kommune,stat osv ) men der er altså ingen offentlige steder pigerne kan få kvalificeret hjælp.

Sådan som jeg ser det, er det største problem ved den/de mænd de ønsker at interviewe ingen kontrol med om de bliver fremstillet som nogle gustne vamle mænd som har en adfærd som et rovdyr.

 

Kære Trine

Jamen som Bebob skriver så er det jo det forkerte forum, de søger efter "ofre"?

Det svare til at man forsøger at sælge en hyper spændene Cykel i et bilmagasin eller en læbestift i truckernyt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease

Jeg er helt enig i, at der dels skal være instanser der kan rådgive og hjælpe piger/kvinder der ønsker hjælp uagtet om de ønsker exit eller bare generel hjælp i en krise og dels at det burde ligge i et offentligt regi. Sidst nævnte fordi man dels kan få tilført den nødvendige økonomi, og dels fordi man derved slipper at med en eventuelt politisk holdning til prostitution, og mindst og ikke uvæsentligt man kan skrue et forløb sammen, der involvere andre offentlige instanser.  

Og for at man kan sikre sig, at nogen tør henvende sig, er det vigtigt at man ikke roder told og skat ind i det, men derimod koncentrere sig om at hjælp

Citat

Sådan som jeg ser det, er det største problem ved den/de mænd de ønsker at interviewe ingen kontrol med om de bliver fremstillet som nogle gustne vamle mænd som har en adfærd som et rovdyr

Det største problem kan måske formuleres som "hvis man ønsker at indgå i et projekt, der handler om oplysning omkring prostitution, er det vigtigt at dem/de der vælger at træde frem har kontrollen over hvad der bliver sagt og vist, således at man kan stå inde for eventuelle vinklinger m.v.".

Selvfølgelig skal man da have lov til at vinkle en dokumentar, men det skal ske i samråd med deltagerne. Nu vil man jo typisk gerne vise mænd og kvinder sløret og med en stemme der er forbudt at bruge i animerede børnefilm.  Det er flot hvis nogen vil stille op, men det er nok de færreste. Som der også blev skrevet i denne tråd "Vi er professionelle, så vi kan sagtens finde ud af at sløre m.v." Faktum er bare, at det lykkedes aldrig særligt godt.  Så hvis folk ikke ønsker at røbe deres identitet, bør man betale nogle skuespiller i stedet, og så gøre opmærksom på at personen er skuespiller. Det burde ikke være særligt svært :)

Men bortset fra det, synes jeg det kunne være en god idé at vi på EG fik lavet en scrapbog for hvad vi ønsker såfremt vi skal stå frem.  Personligt under de rette omstændigheder vil jeg da gerne deltage i en dokumentar der skildre den del at prostitutionsbranchen som vi på EG har tilfældes, men det skal ske på anstændige præmisser, under underlige bagtanker

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

@Trinetease

Jeg er helt enig i, at der dels skal være instanser der kan rådgive og hjælpe piger/kvinder der ønsker hjælp uagtet om de ønsker exit eller bare generel hjælp i en krise og dels at det burde ligge i et offentligt regi. Sidst nævnte fordi man dels kan få tilført den nødvendige økonomi, og dels fordi man derved slipper at med en eventuelt politisk holdning til prostitution, og mindst og ikke uvæsentligt man kan skrue et forløb sammen, der involvere andre offentlige instanser.  

Og for at man kan sikre sig, at nogen tør henvende sig, er det vigtigt at man ikke roder told og skat ind i det, men derimod koncentrere sig om at hjælp

Det største problem kan måske formuleres som "hvis man ønsker at indgå i et projekt, der handler om oplysning omkring prostitution, er det vigtigt at dem/de der vælger at træde frem har kontrollen over hvad der bliver sagt og vist, således at man kan stå inde for eventuelle vinklinger m.v.".

Selvfølgelig skal man da have lov til at vinkle en dokumentar, men det skal ske i samråd med deltagerne. Nu vil man jo typisk gerne vise mænd og kvinder sløret og med en stemme der er forbudt at bruge i animerede børnefilm.  Det er flot hvis nogen vil stille op, men det er nok de færreste. Som der også blev skrevet i denne tråd "Vi er professionelle, så vi kan sagtens finde ud af at sløre m.v." Faktum er bare, at det lykkedes aldrig særligt godt.  Så hvis folk ikke ønsker at røbe deres identitet, bør man betale nogle skuespiller i stedet, og så gøre opmærksom på at personen er skuespiller. Det burde ikke være særligt svært :)

Men bortset fra det, synes jeg det kunne være en god idé at vi på EG fik lavet en scrapbog for hvad vi ønsker såfremt vi skal stå frem.  Personligt under de rette omstændigheder vil jeg da gerne deltage i en dokumentar der skildre den del at prostitutionsbranchen som vi på EG har tilfældes, men det skal ske på anstændige præmisser, under underlige bagtanker

 

 

 

 

Jeg giver dig 100% ret.... jeg har selv takket nej til en del radioprogrammer osv - netop fordi at jeg ingen kontrol havde med hvordan at jeg ville blive fremstillet.

@Cherie De søger ikke piger/ofre ( eller hvad reden nu foretrækker )....men Sugardaddies som de ønsker at interviewe.... 

Helt bortset fra det så er SB forummet herinde sommetider den rene gyser fortælling... ( hvis man da leder efter købere med en 'alternativ indgangsvinkel til at købesex ). Der ville de virkeligt få syn for sagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 32 minutter siden:

Jeg giver dig 100% ret.... jeg har selv takket nej til en del radioprogrammer osv - netop fordi at jeg ingen kontrol havde med hvordan at jeg ville blive fremstillet.

@Cherie De søger ikke piger/ofre ( eller hvad reden nu foretrækker )....men Sugardaddies som de ønsker at interviewe.... 

Helt bortset fra det så er SB forummet herinde sommetider den rene gyser fortælling... ( hvis man da leder efter købere med en 'alternativ indgangsvinkel til at købesex ). Der ville de virkeligt få syn for sagen...

Hej Trine

Forkert ord brugt af mig....Sugerdaddys

 

Redigeret af Lady Cherie
politisk korrekt filter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Nu kan det jo godt være jeg sådan lidt øh skeptisk....men alle kan jo få et handel der hedder Donald Trump og lægge et link til det hvide hus.....

Er der nogen der ved om Katrine er fra ung i reden?

Næ, men du kan jo ringe til dem og spørge efter hende, hvis du er i tvivl, men hvad får dig til at være i tvivl?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...