Hop til indhold
Guest Brøndby

Lady Iris

Recommended Posts

Guest Brøndby

Hun er en fantastisk kvinde !

Denne aftenstund iført en meget stramsiddende flot kjole . 

Hun har nogle fantastiske former, og de strutter alle steder i dette outfit. 

Det udvikler sig til en hel fantastisk seance hvor alle mine ønsker bliver opfyldt: 

Bondage, opbindinger af kronjuveler, nåle i brystvorter, analudblokning osv osv . 

Fantastisk udstyret studio og kæmpe stort . 

Jeg er imponeret.

 http://www.ladyiris.dk/iris/?Galleri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig.

Lady iris er top lækker. Super god stil. God attitude, venlig men absolut bestemt og dominerende magtfuld. Hun har kompetencerne. Hun har en ægte Domina udstråling, og man har helt automatisk respekt for hende. Og faciliteterne er absolut i top, rent og pænt og super veludstyret. 

Lady Iris har det hele på alle måder. Hun er den ægte vare. En sand Gudinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
glade_lars skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2017 at 15:57:

Hvor er vi henne prismæssigt der ??

 

Glade_Lars,

Det er en sag mellem Lady Iris og dig. Men jeg kan sige så meget at jeg altid har fået fuld valuta for pengene og ikke blevet snydt med oplevelse og tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
SpankingSub skrev, den 22/9/2017 at 09:52:

Glade_Lars,

Det er en sag mellem Lady Iris og dig. Men jeg kan sige så meget at jeg altid har fået fuld valuta for pengene og ikke blevet snydt med oplevelse og tid.

Kan man betale for meget for god behandling  af en fræk domina,  i super top klasse lokaler ? 

 

I think not ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg har også været der flere gange, og Lady Iris er absolut top-lækker og hun kan sit kram.

Hun har en sublim fornemmelse for, hvad og hvor meget hun kan byde sine gæster. Hun trak mig heeelt til grænsen, og liige over på den anden side, men hele vejen var jeg tryg.

En fornøjelse, der på den lange bane nemt kan blive lidt kostbar, men hvor er Lady Iris lækker.

Lasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, den 14/5/2019 at 17:05:

Er der nogen som kan beskrive Latextøsen ? - alder, krop, evner ? :)

Prøv at se på smporten der er en beskrivelse af Latex Tøsen som Bizar Maia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 59 minutter siden:

Tak for svaret.....det lader til at Latextøsen er skiftet over til at være Domina : (

Ja oh nej. 

Latex tøsen er blevet Bizar og hvis jeg tolker det rigtigt så kan man få hele pakken. Dvs dominans blandet med sex. 

Og det jeg kender till latex tøsen så kan hun ikke holde sig fra sex selvom hun nu også er Bizar Maia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak - tager kontakt og finder ud af hvad der kan lade sig gøre.

Hvis nogle kan linke til foto’s af Latextøsen vil jeg være tæt på taknemmelig : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...