Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa,

Normalt skriver jeg ikke herinde, selvom jeg ofte læser jeres anmeldelser, men nu prøver vi lige, da den seneste oplevelse var en af de bedre - ja ok, advarslerne har nok ofte mere værdi, så sådan skal jeg også nok komme med næste gang det er relevant.

Jeg var på besøg hos Sawadeeka på Gl. Køge landevej. Egentlig kom jeg for at få at en stille og rolig gang tantra og så selv klare resten med en håndspiller senere, det plejer at fungere perfekt.

Men Yummy hun var en køn lille en og hun lokkede med fuldpakke til 1800 lige fra starten, jeg var lige ved at sige nej tak, men hun er køn - og så er den del med kondomet på plads, så hun ikke skal rende ud og snakke med mamasan midt i akten, hvis man ombestemmer sig (det plejer at dræbe det hele for mig).

 Hun leverede først en acceptabel gang massage (mere sensuel pirrende end god dyb massage), men da jeg først var blevet liderlig, blev jeg nødt til at afbryde hendes BJ, som ellers virkede til at have potentiale. Jeg fik pillet truserne af hende og spurgte lidt til hendes tatovering henover bagdelen. Først ville hun ikke rigtigt svare på hvad det betød, men da jeg først fik fyret op for hende, så skal jeg love for at hun selv blev ganske lysten og jeg fik lov til at fyre helt op for dampen og fik tilmed 10 minutters gratis tillægstid (mamasan var der ikke).

For at sige det kort, da først hun blev liderlig, så fik jeg lov til at køre på rigtig hårdt, dybt og længe. Det var vidunderligt at høre hendes liderlige klynken og skrigen.

Da vi var blevet færdige, så var der stadig ro og tid til at ligge og få pusten og snakke lidt.

Og så spurgte jeg ind til den der tatovering igen, for nu havde jeg fået en teori - og hun bekræftede at det var fordi hun elsker sex og at det gerne må være hård sex i lang tid.

En dejlig kombination når en pige er køn, har en fast bagdel og en flot fisse og bare elsker sex.

Jeg har ofte oplevet skuespil, men det tror jeg ikke der var noget af her.

Om hun er sådan med alle eller om der var lidt kemi, det ved jeg ikke, men min kammerat som også var forbi, han var også ganske tilfreds med ydelsen, ja, det var ham der lokkede mig, jeg havde ellers afskrevet stedet for et år siden, pg.a. lokationen, men man kan faktisk godt snige sig der hen - ja og så er jeg nok blevet lidt mere kold med det der diskretion på det sidste.

Med venlig hilsen

John

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...