Hop til indhold
fallara

Kimberly

Recommended Posts

Hej Fallara,
Jeg tillader mig en replik selv om jeg ikke har besøgt den Kimberly du spørger om. Hun ser spændende ud (bortset fra at jeg ikke bryder mig om tattoos) og har tilforladelige priser, men hvis du søger i dette forum skal du være opmærksom på at det ikke er samme pige som den højt roste Amazing Kimberly.

Venligst ikke læs dette som om jeg fraråder dig at besøge hende, det har jeg ikke nogen grund til. Ser frem til at læse din anmeldelse hvis du tager en for holdet

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 9/17/2017 at 12:34:

Hej Fallara,
Jeg tillader mig en replik selv om jeg ikke har besøgt den Kimberly du spørger om. Hun ser spændende ud (bortset fra at jeg ikke bryder mig om tattoos) og har tilforladelige priser, men hvis du søger i dette forum skal du være opmærksom på at det ikke er samme pige som den højt roste Amazing Kimberly.

Venligst ikke læs dette som om jeg fraråder dig at besøge hende, det har jeg ikke nogen grund til. Ser frem til at læse din anmeldelse hvis du tager en for holdet

Mvh
B

Den er jeg med på. ;) Men tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...