Hop til indhold
KnudSan

Mays spa på Gasværksvej, ægte thai massage

Recommended Posts

http://www.mayspa.dk

Havde været igang hele lørdagen og havde bare lyst til en ægte thai massage. Det skulle være tæt på hvor jeg befandt mig.

Da jeg så billederne fra Mays, så tænkte jeg, at der var ægte hård thai massage. Jeg kom ind uden tidsbestilling og der var jeg heldig, de var 2 på job og jeg hørte at den næste gæst fik at vide, der var tid klokken 20, jeg var der klokken 16.15.

Det var MO der gav mig en times massage, jeg ville gerne have haft 30 minutter mere, men der var booket op.

Blev vasket først på bagsiden og så på forsiden, Mogens kom med et lille smil og hov, da der kom halv rejsning da hun vaskede mig foran.

Selvom der var gang i forretningen, så var den bestilte time på 60 minutter. Den næste gæst og jeg hilste pænt på hinanden op af den lille trappe der går op til massagerummene og da jeg kom hilste jeg på den forrige gæst, om han kom fra MO ved jeg ikke.

Solid god hård massage, jeg spurgte ikke ind til mere, da det virkelig var top massage, så ville ikke bruge tiden på andet. Tror godt jeg kunne have fået HJ og måske mere, men det må blive en anden dag, hvor jeg bestiller tid i forvejen og 2 timer.

  • MO var dejlig behagelig at snakke med. Kan klart anbefales til den rigtige thai massage nyder og som er  med på, at det gør av :D
Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeJoe skrev, den 18.8.2019 at 11:13:

Er der noget ekstra at hente her?, jeg skal ind forbi området senere

Som jeg skrev i 2017, der troede jeg på at ekstra var muligt.

Der var booket helt op og med mænd på listen, så er der nok mulighed, men jeg spurgte ikke dengang og har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...