Sørensen65 19 Skrevet 16. September, 2017 Nogen været i kontakt m hende på det sidste? Hun svarer ikk https://annoncelight.dk/showad/228405 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 16. September, 2017 Svaret står i de sidste 2 linjer i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 16. September, 2017 Citat fra hennres profil... P.S. Da dette kun er noget jeg gør indimellem ( ingen faste dage) er det heller ikke altid jeg får svaret tilbage med det samme. Håber på tålmodighed fra jer dejlige mænd, og jeg forsøger at svare alle så hurtigt så muligt < Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 17. September, 2017 Dennis Nord skrev, den 16.9.2017 at 22:48: Citat fra hennres profil... P.S. Da dette kun er noget jeg gør indimellem ( ingen faste dage) er det heller ikke altid jeg får svaret tilbage med det samme. Håber på tålmodighed fra jer dejlige mænd, og jeg forsøger at svare alle så hurtigt så muligt < I know men nu kender i jo så ik min tidligere dialog m hende der var vi igang m at skrive og pludselig stop,,,, håber i har ret for så glæder jeg mig til hun skriver tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 18. September, 2017 Sørensen65 skrev, den 17.9.2017 at 04:52: I know men nu kender i jo så ik min tidligere dialog m hende der var vi igang m at skrive og pludselig stop,,,, håber i har ret for så glæder jeg mig til hun skriver tilbage Den oplevelse har jeg også haft. Hun er åbenbart ikke så god til bare at skrive nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 18. September, 2017 UerfarenM skrev, den 18.9.2017 at 10:56: Den oplevelse har jeg også haft. Hun er åbenbart ikke så god til bare at skrive nej tak. Har været sammen m hende og vil bare ha mere , så lidt træls!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg